Skocz do zawartości

Czy zaakceptuje zaproszenie do znajomych na fb ?(ZWERYFIKOWANY)

Gość Gwiazdka7

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Gwiazdka7
Napisano

Sytuacja jest taka ze nie mamy ze soba kontaktu od kilku lat ponieważ pokłóciliśmy sie dosc mocno i on zerwal kontakt całkowicie,mieszkamy daleko od siebie. Mimo ze probowalam nawiazac kontakt nie odzywal sie. Pytanie jest takie czy teraz zaakceptuje moje zaproszenie na fb ?

Wyszło:

Rydwan + gwiazda

Dość szybko zareaguje według mnie odrzuci bardzo szybko jak zobaczy ze to ja rydwan moze tez pokazywac odległość jaka nas dzieli gwiazda ze robie sobie złudne nadzieje.

Gość Bethany
Napisano

Ja bym powiedziała, że przyjmie, Gwiazda to pozytywna karta :).

Gość grimmoire
Napisano

a mi się wydaje, że nie przyjmie, bo uniesie się ambicją

Gość SooYoung
Napisano

Będzie to trzymał w zawieszeniu, ani nie odrzuci ani nie przyjmie.

Napisano

Ja myślę, że skończy się jedynie na twoich nadziejach. Nie znam się na facebooku, ale jeśli jest tak, że można zaproszenie po prostu zignorować, bez przyjmowania czy odrzucania, to przychylam się do tego, co napisała arachnea.

Napisano

Rydwan ładnie pokazał to zaproszenie, bo rydwan to kontakt na odległość i szybkie pokonywanie tej odległości, więc jak najbardziej internet :) Przyjmie zaproszenie.

Napisano

Moim zdaniem też przyjmie. Rydwan to tak jak wyżej kontakt, gwiazda jest pozytywną kartą, to jak dar od losu.

Napisano

Rydwan może tu oznaczać też, że wasze drogi się rozeszły, a Gwiazda to łudzenie się, moim zdaniem zaproszenia nie przyjmie

• Maestro
Napisano

Wg mnie zaakceptuje, u mnie Gwiazda jest zawsze na tak;)

Napisano
Sytuacja jest taka ze nie mamy ze soba kontaktu od kilku lat ponieważ pokłóciliśmy sie dosc mocno i on zerwal kontakt całkowicie,mieszkamy daleko od siebie. Mimo ze probowalam nawiazac kontakt nie odzywal sie. Pytanie jest takie czy teraz zaakceptuje moje zaproszenie na fb ?

Wyszło:

Rydwan + gwiazda