silver Napisano 14 Czerwca 2015 Napisano 14 Czerwca 2015 Witam serdecznie. Kilka słów o osobie. Jestem 34 letnią mężatką bez dzieci niestety. W pracy jestem pielęgniarką, pracuje na etacie. Aura: Rycerz Pucharów- piękny , emocjonalny tydzień się szykuje. Jak na skrzydłach Dom: 8 Pucharów - wygląda na to, że nie spędzę w nim dużo czasu, Uczucia: 2 Mieczy- czyżby brak zaufania do partnera ? Zdrowie: Gwiazda- zdrowie wspaniałe na każdej linii Gwiazda jest najpomyślniejszą kartą na zdrowie. Praca: As Monet-myślę, że nadchodzi sukces, awans, nagroda.No no no. Rada: 6mieczy-ruszaj śmiało do przodu. Ostrzeżenie: Rycerz Mieczy - uwaga na konflikty. Niespodzianka: 5 Monet- niespodziewanie zabraknie na coś pieniędzy lub będę miała nadzieję na jakieś pieniądze ale ich nie dostanę. Podsumowanie: Paź Mieczy - będę odczuwała skutki konfliktu. Ogólnie tydzień fajny. W pracy super, ale wydaje mi się, że zazdrośnicy dadzą o sobie znać. Cytuj