waniliowa1 Napisano 10 Lipca 2015 Napisano 10 Lipca 2015 Witam prosze o interpretacje bo juz sama nie wiem zadałam pyt co do mnie czuje . wedłóg mojej oceny widze to tak ale nie wiem czy dobrze to odczytuje bo jestem początkująca prosze o ewentualną weryfikacje królowa monet - jest w jego zyciu inna kobieta ,koleżanka ciemne włosy zielone oczy moze przyjaciółka która znaczaco wypływa na jego zycie i jego mysli 7 kielichów - jest zakochany w tej kolezance wdycha do niej ale platonicznie po cichu zeby byc lojalnym wobec mnie ma ochote na romans skrywany przed otoczeniem.jego uczucia skierowane sa nie na mnie a na ta koleżankę dlatego nie okazujemi uczuc takich jak bym oczekiwała 5 buław - przez to sa miedzy nami sa spiecia i kłótnie nie ma tu miłości raczej bycie ze soba z rozsadku Jak to widzicie ???
Gość Daffne Napisano 10 Lipca 2015 Napisano 10 Lipca 2015 Zamieściłaś ten sam rozkład tylko zmieniłaś pytanie, że to niby Ty... oszukujesz. Nie wiem czy Ci ktoś zinterpretuje bo łamiesz regulamin i masz tupet to samo drugi raz wklejać.
waniliowa1 Napisano 10 Lipca 2015 Autor Napisano 10 Lipca 2015 Przepraszam 1post napisałam w 3 osobie mój bład ale karty rozkładam dla siebie , przepraszam najmocniej jestem tu 1 raz musze sie nauczyć regół
Gość Daffne Napisano 10 Lipca 2015 Napisano 10 Lipca 2015 Rozkład musi być weryfikowalny, czyli taki byś po pewnym czasie mogła podać odpowiedź, a sama zapewne wiesz, że uczuć drugiej osoby ( a tym bardziej trzeciej) nie jesteś w stanie określić jeśli dana osoba sama Ci tego nie powie... Polecam regulamin --> http://www.ezoforum.pl/interpetacje-rozkladow/77973-dla-poczatkujacych-i-nieznajacych-reguaminu-dzialu-interpretacji.html