Skocz do zawartości

co do mnie czuje ?

waniliowa1

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

prosze o interpretacje bo juz sama nie wiem

zadałam pyt co do mnie czuje . wedłóg mojej oceny widze to tak ale nie wiem czy dobrze to odczytuje bo jestem początkująca prosze o ewentualną weryfikacje

królowa monet - jest w jego zyciu inna kobieta ,koleżanka ciemne włosy zielone oczy moze przyjaciółka która znaczaco wypływa na jego zycie i jego mysli

7 kielichów - jest zakochany w tej kolezance wdycha do niej ale platonicznie po cichu zeby byc lojalnym wobec mnie ma ochote na romans skrywany przed otoczeniem.jego uczucia skierowane sa nie na mnie a na ta koleżankę dlatego nie okazujemi uczuc takich jak bym oczekiwała

5 buław - przez to sa miedzy nami sa spiecia i kłótnie nie ma tu miłości raczej bycie ze soba z rozsadku

Jak to widzicie ???

Gość Daffne
Napisano

Zamieściłaś ten sam rozkład tylko zmieniłaś pytanie, że to niby Ty... oszukujesz. Nie wiem czy Ci ktoś zinterpretuje bo łamiesz regulamin i masz tupet to samo drugi raz wklejać.

Napisano

Przepraszam

1post napisałam w 3 osobie mój bład ale karty rozkładam dla siebie , przepraszam najmocniej jestem tu 1 raz musze sie nauczyć regół

Napisano

Tak wiem

własnie jestem w trakcie zapoznawania sie z regołami i regulaminem forum ale dziekuje za link

No coż to zapewne źle odczytałam te karty przedemna jeszcze długa droga w interpretacji jak widać :-) i przez swoja głupote nic sie nie dowiem teraz

Dziekuje Egis za upomnienie mnie przyda sie na przyszłość - pozdrawiam

Gość Daffne
Napisano

Pozdrawiam ciepło również :)))

Napisano

ośmiele sie tylko spytać : czy moja interpretacja jest logiczna czy raczej całkowicie zła ?

Gość MaryjaMagdalena
Napisano

Zadałaś pytanie "Co do mnie czuje?" Więc karty wyszły na Ciebie i dla Ciebie, a nie na inną kobietę.