maivi Napisano 15 Lipca 2015 Napisano 15 Lipca 2015 Zacznę od tego iż jestem tutaj nowa i początkująca więc jeżeli pisze w złym miejscu to bardzo przepraszam. Chciałam prosić o pomoc w interpretacji kart. Mam mieć wykonywane pewne badanie (wiąże się ono z ingerencją w ciało) ale czuję dziwny nieokreślony lęk (z reguły nie jestem bojaźliwa). Postawiłam karty: 2 mieczy+ 7mieczy+ 9 mieczy dociągnęłam 10 mieczy Pytanie brzmi czy powinnam się poddać temu badaniu? Cytuj
Gość Daffne Napisano 15 Lipca 2015 Napisano 15 Lipca 2015 Dobrze piszesz Witaj Spróbuj zinterpretować samodzielnie jak potrafisz, a potem inni Ci chętnie pomogą ) Cytuj
maivi Napisano 15 Lipca 2015 Autor Napisano 15 Lipca 2015 Jak patrze na te karty to: 2 mieczy pokazuje moje rozterki 7 mieczy że nie warto się oglądać za siebie (może diagnoza którą postawił 1 lekarz jest ok?) 9 mieczy to jakieś zagrożenie 10 to pogorszenie mojego stanu po owym badaniu czy mam rację? Cytuj
Gość Daffne Napisano 15 Lipca 2015 Napisano 15 Lipca 2015 Mam mieć wykonywane pewne badanie (wiąże się ono z ingerencją w ciało) ale czuję dziwny nieokreślony lęk (z reguły nie jestem bojaźliwa). Postawiłam karty: 2 mieczy+ 7mieczy+ 9 mieczy dociągnęłam 10 mieczy Wyciągnęłaś niemalże same karty lęku, obaw... mam wrażenie, że to nie jest przebieg faktyczny Twojego badania, a same lęki. Jest coś takiego jak projektowanie emocji na karty, czasem gdy towarzyszą nam silne emocje (np lęku) to można sprawić, że się właśnie takie karty wyciąga, ale wcale to nie oznacza, że będzie źle... . WIdać,że strach u Ciebie ma wielkie oczy, ale pewnie nie ma się co martwić. Najlepiej nie wyciągaj kart samodzielnie na to pytanie, tylko zapytaj kogoś o postawienie kart np. w dziale próśb o wróżbę Cytuj