Skocz do zawartości

szukam nauczyciela


Felis9

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Jestem Karolina, mam 21 lat. Mam dość nietypową sprawę... Szukam przewodnika wróżbiarskiego, który nauczyłby mnie czegoś w praktyce. Obecnie studiuję psychologię na UJ oraz psychotronikę. Oprócz tego chciałabym aktywnie rozpocząć pracę. Poszukuję osoby, najlepiej z Krakowa, która pomogłaby mi się odnaleźć, pozwoliła na obserwację swojej pracy, czy po prostu przyjęła pod swoje skrzydła praktykantkę ;)

Mam od małego dar jasnowidztwa i dzięki OOBE i LD potrafię czytać zarówno przyszłość jak i przeszłość osób, których lewej ręki dotknę. Mam również bardzo dobrze rozwiniętą intuicję. Chcę to doskonalić i pracować nad sobą by pomagać ludziom jeszcze efektywniej i przy okazji rozwijać się. Nie tylko zawodowo. ;)

Jestem osobą bardzo pracowitą, wręcz pracoholiczką, dbam o szczegóły, jestem punktualna i bardzo kreatywna. Szybko się uczę i z łatwością wiążę ze sobą fakty.

 

GG:41822256 mail: [email protected]

 

Z góry dziękuję za odzew!

Dodam, że piekę pyszne czekoladowe muffinki... ;)

 

Pozdrawiam!

Felis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BArdzo młoda jesteś. Tak ok. 50 -tki człowiek samoistnie wchodzi w to inne, warunek aby sercem patrzył, żył , kochał na przyrodę co w koło radośnie patrzył .

KAżdy ma inną drogę, to co się wymyśli to ta błędna , życie na właściwą naprowadza, tylko wsłuchać , obserwować trzeba.

JAk jesteś w jakiś sposób widząca, to ta wiedza co masz poznać, sama do Ciebie przyjdzie z czasem , ta prawdziwa .

Z przewodnikami duchowymi, mistrzami to bardzo dużą ostrożność zalecam. JAk masz predyspozycje to przerośniesz mistrza i jego pycha uderzy w Ciebie. TAk w miare szybko można nauczyć się po owocach rozpoznawać, ale latami potem możesz z nim/nią mieć problem. Po co w to wchodzić?

W/g mnie nie masz upapranej czymś be duszy, czyli sama sobą sterem, okrętem jesteś .