Skocz do zawartości

wrzesień silver(ZWERYFIKOWANY)

silver

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jestem sobie pielęgniarką na etacie, mam męża, bezdzietna. Karty Iluminatti, nie stosuję odwróconych, cała talia.

Wrzesień:

Aura: Diabeł, Król Pucharów, Rycerz Buław

Przezwyciężanie ograniczeń, swoich lęków, towarzystwo raczej męskie w tym miesiącu widać. Pokusy

Dom: 7 Pucharów, Mag, 9 Monet

Głowa pełna marzeń, nauka lub siedzenie w książkach i upiększanie domu lub planowanie remontu

praca: 8 Pucharów, 8 Monet, Koło Fortuny

Widać jakąś nostalgię, dużo pracy, ruch w interesie i przemieszczanie się częste

finanse: 3 Pucharów, Cesarzowa, 10 Monet

Jakaś radość się szykuje, finanse bardzo dobre, może dodatkowa premia lub nagroda czy wygrana

zdrowie:9 mieczy, Cesarzowa, Królowa Buław

Czymś będę się martwiła, ale ogólnie powinno być dobrze

uczucia: 8 Mieczy, 6 Mieczy, 3 Buław

Oj coś kiepsko w uczuciach w tym miesiącu wygląda na to, że oddalimy się od siebie trochę.

niespodzianka: 10 Pucharów, 2 Mieczy, 6 Pucharów

Tęsknota za domem, zabawa w gronie przyjaciół

ostrzeżenie: Król Pucharów, Śmierć, 4 Mieczy

Wydaje mi się, że jest zagrożenie życia u jakiegoś mężczyzny w rodzinie.

podsumowanie: Kapłanka, Słońce, Diabeł

Miesiąc pełen tajemnic pokus i słońca :)

Napisano

Aura: Diabeł, Król Pucharów, Rycerz Buław

Będzie to miesiąc pełen entuzjazmu, czas spędzony z mężczyzną- romans

Dom: 7 Pucharów, Mag, 9 Monet

Marzysz o zrobieniu czegoś nowego , wdrożeniu jakiegoś pomysłu.

praca: 8 Pucharów, 8 Monet, Koło Fortuny

Trochę nerwówka w pracy, nawet widać, że będziesz zostawać nadgodziny, dużo zadań do wykonania.

finanse: 3 Pucharów, Cesarzowa, 10 Monet

Finanse świetne, jest stabilizacja materialna i dobrobyt.

zdrowie:9 mieczy, Cesarzowa, Królowa Buław

Będziesz się martwiła czymś, być może pojawią się jakieś problemy ze skórą.

uczucia: 8 Mieczy, 6 Mieczy, 3 Buław

Będziecie trochę od siebie wyizolowani może przez pracę, będą chwilowe problemy.