Skocz do zawartości

Czy podane ceny są uczciwe?


Czarownica

Rekomendowane odpowiedzi

Zadałam pytanie pewnej firmie o koszt klejenia czegoś. W odpowiedzi dostałam no dość zaskakującą cenę, ale nie znam się na dziedzinie kompletnie, wobec tego nie jestem w stanie sama stwierdzić, czy to jest spoko cena czy jednak nie do końca.

 

Wylosowałam 3 karty na podane w tytule wątku pytanie, czy podane przez firmę ceny są uczciwe:

 

As pik Walet kier As karo - wydaje i się, że tak, w asie pikowym obok waleta mogła wyjść jako "tajemnica" jakaś moja niewiedza, autentyczne koszta z których nie zdaję sobie sprawy, nie wiedząc na czym polega do końca klejenie elementów w taki sposób. As karo wskazuje, że w razie jakiś moich pytań otrzymałabym wyjaśniającą te niejasności, rzeczową i uprzejmą odpowiedź.

 

Z bólem serca muszę przyznać, że cena wydaje się być fair... A Wy co uważacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Wygląda na to, że cena jest w miarę uczciwa, ale jest też możliwość znalezienia tańszego usługodawcy, tylko trzeba się postarać, poszukać go.

Ponieważ ja stosuję odwrócenia - a tu ich nie ma - to taki układ jak Twój oznacza dla mnie, że cena, choć wydaje się być wysoka, to jest jednak normalną ceną z cennika, oficjalną, "zimną" - czyli z góry ustaloną. Dopuszczam jednakowoż możliwość jej negocjowania - trzeba spróbować - to może się udać, albo po prostu poszukać innej firmy (niekoniecznie ze swojej okolicy, np. wyszperać w necie czy w książce telefonicznej podobne usługi) i porównać te ceny. Wtedy będziesz wiedziała czy Cię naciągają czy nie ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...