Skocz do zawartości

GRY: czy coś wygram?


Ismer

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator

Przy tym rozkładzie można pytać o wszelkie gry losowe, hazardowe, zdrapki, konkursy, zawody, krzyżówki i co tam tylko możliwe.

Na każde pytanie kładzie się po trzy karty.

 

Pytanie podstawowe to:

Czy w ogóle mam możliwość wygrania? (domyślnie: dziś / w tej grze)

Tu odpowiedź jest prosta: tak lub nie.

Jeśli odpowiedź jest, że zdecydowanie nie, to kończymy wróżbę.

 

Jeśli odpowiedź jest na tak lub daje jakąś nadzieję to pytamy dalej:

- czy wygram dużą sumę (lub rzecz z puli nagród, np. samochód a nie hulajnogę)

- czy wygram małą sumę (lub rzecz)

Karty tych pytań mają określić co można wygrać oraz jak duża lub jak mała może być ta suma lub rzecz.

Kombinacje kart zmniejszają lub zwiększają wartość każdej z tej kategorii, jeśli np. wyjdzie że możesz wygrać "małą sumę lub rzecz" to są one wskaźnikiem jej wartości, bo w puli nagród są powiedzmy: 3 tablety, 50 par wrotek i kilkaset podkoszulek z napisem "graj dalej" - a ty możesz wygrać jedynie tą podkoszulkę.

 

Jeśli przy którymś pytaniu ustawią się jakiekolwiek 3 karty karo to lepsza wygrana jest najbardziej prawdopodobna, bo 3 karty karo są w tym rozkładzie najszczęśliwsze.

Oczywiście kombinacje kart innych niż karowa trójca też mogą być sprzyjające, ale one wskazują na mniejsze szczęście, na wygrane mniejszego rzędu niż zwykle, tzn. pula do podziału np. piątek, czwórek jest mniejsza, bo akurat trafi te liczby więcej osób niż zazwyczaj, wygrasz wrotki a nie tablet itp.

 

Jeśli przy "dużej sumie" ustawią się 3 karty karo spośród możliwych 5 sygnifikujących "Wielką Wygraną" i jest wśród nich Król karo, to jest najbardziej sprzyjające.

Jeśli go nie ma, to znaczy, że nadal możesz wygrać sporą kwotę lub wartościową rzecz, ale główna wygrana cię ominie.

Także przy innej kombinacji kart sprzyjających grze obecność Króla karo jest mile widziana, bo jego brak powoduje "komplikacje" - zmniejsza sumę, którą możesz wygrać.

 

Te 5 kart sygnifikujących wielką wygraną to: As karo, 10 karo, 9 karo, 5 karo, Król karo.

Dla talii 24 / 32 karty za 5 karo wchodzi Dama karo lub 7 karo.

 

Karty proste i odwrócone: nie ma znaczenia jeśli nie używasz odwróceń, bo ww. karty i tak są nieodwracalne, ale jeśli stosujesz odwrócenia to karty Wielkiej Wygranej muszą być proste i musi być wśród nich Król karo.

Jedna lub dwie odwrócone karty Wielkiej Wygranej (karo) nie niweczą jeszcze szansy na wygraną, ale ją wielokrotnie zmniejszają (zmniejszają wartość wygranej), a szczególnie mało wygrasz jeśli odwrócony jest Król karo, a jeśli wszystkie są odwrócone: nie wygrasz.

 

Można też dopytać jak zagrać, w wypadku lotto np:

- czy mam skreślić liczby sama

- czy mam skreślić liczby na chybił - trafił

- czy zagrać dodatkowo (lotto Plus)

- czy zagrać systemem

Wybieramy tą opcję przy której leżą najbardziej sprzyjające karty.

 

Ocena wielkości wygranej nie jest rzeczą łatwą, więc na początek polecam poćwiczyć rozkład w zakresie prostych odpowiedzi tak / nie a z czasem poszerzać go o interpretację bardziej szczegółową. I zapisywać wnioski :)

 

Jest to mój autorski rozkład i aczkolwiek nie zastrzegam sobie praw do jego używania (po to go zresztą tu zamieszczam) to jeśli chcesz ponieść go dalej to proszę nie zapomnij podać źródła skąd pochodzi.

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...