Czarownica Napisano 2 Października 2015 Napisano 2 Października 2015 Pewna firma kurierska leci sobie ze mną w kulki. Konkretnie udają, że byli, i że zostawili awizo (ani ich nie było, ani oczywiście żadnego awiza nie ma), towar siedzi w magazynie i mam go tam niby odebrać, dodatkowo tracąc nerwy, czas i kasę na paliwo. Napisałam skargę, czekam na dalsze decyzje w tej sprawie. Dziękuję za karty Ciastko08 Karty równorzędne + sumowanie Czy dostanę jutro(tzn. dziś) tę przesyłkę? Siła Królowa Mieczy 9 mieczy suma Kochanki ---Słońce---------Gwiazda-----Diabeł ------------Umiar----------Koło -------------------Kapłanka Oto ja, bardzo zła i dochodząca swoich praw. 9 mieczy to moja zarwana nocka w związku z tą sprawą - studiuję prawa konsumenta;) Wydaje mi się, że jutro czeka mnie jednak jedynie afera i walka na argumenty, o to, by paczka wróciła do mnie, jednak nie nastąpi to jeszcze w dniu jutrzejszym. Kapłanka kojarzy mi się nie tylko z moim zdobywaniem wiedzy ale też z rozmową z kobietą, która będzie chciała odkręcić tę sprawę, przez telefon. Jaka będzie dla mnie odpowiedź na moją skargę? Królowa mieczy Koło Rycerz Buław suma Świat ------------Księżyc--Śmierć----------Kapłanka -------------------Pustel------Diabeł -------------------------Kapłanka Karty wylosowane mogłyby traktować o pozytywnej odpowiedzi i wszczęciu natychmiastowej akcji, ale ten Świat w sumie i cały ten masakryczny dół... Ciężko. Może się okazać, że odpowiedź na skargę, mimo, że błyskawiczna, to będzie brzmieć "bujaj się sama do magazynu"... Po raz kolejny zaznacza się rozmowa z kobietą. Hm... po namyśle zaryzykowałabym mimo wszystko stwierdzenie, że kobieta owa będzie próbowała sprawę wyjaśnić w sposób polubowny, a ostateczna odpowiedź będzie brzmiała tak, że wyślą kuriera ponownie. Co myślicie? Cytuj