Jump to content

Czy moja sytuacja finansowa sie poprawi?


angelinaA

Recommended Posts

hej, ciekawa jestem czy bedzie niedlugo jakas poprawa w zarobkach..

długo nie miałam stalej pracy i dochodów. za tydz zaczynam nowa prace, w nowym miejscu.

 

Śmierć - 9 monet - 8 buław

dolozona dodatkowo karta do ostatniej- 6 buław :)

 

1. śmierć - pewien etap się zakończy. czeka mnie coś nowego

2. 9 monet - w końcu dostane sil, zostane wynagrodzona za ciężkie czasy, dobrobyt, zysk

3. 8 buław - bedzie sie duzo dzialo. zrobie duzy krok do przodu. Byc moze wezme udzial w jakimś przedsięwzięciu z czego bede czerpać zyski.Po okresie stagnacji- nagłe przyspieszenie, krok do przodu.

6 buław - wyglada na cos pozytywnego sukces finansowy i to ze bedzie dobrze :)

chciałabym wiedzieć co o tym myślicie?

pozdrawiam

Link to comment
Guest befimaka

Śmierć jest tą zmianą w postaci nowej pracy w nowym miejscu :), a pozostałe karty mówią, że będziesz z tej pracy zadowolona. Zarówno pod względem finansowym, jak i samej pracy jako takiej.

Link to comment

poprawi się i to niedługo, szybko.

 

Ale jesli piszesz że zaczynasz pracę a długo nie pracowałaś, to silą rzeczy bez kart mozna powiedzieć ze poprawi się :-) , a karty to potwierdziły. Powodzenia w nowej pracy zyczę :-)

Link to comment
Guest Bethany

Również uważam, że poprawi się. 9 Monet to jest bardzo dobra karta na finanse :). Wieńczy 6 Buław, a to jest pomyślna karta, zwiastująca sukces. 8 Buław to Twoje energiczne działanie ;).

Link to comment

Tak, poprawi się i to znacznie, w końcu będziesz zadowolona. Śmierć zwiastuje nowy etap, a ten będzie finansowo bardziej satysfakcjonujący od poprzedniego, co ukazują karty kolejne.

Link to comment
na pewno rozpoczniesz tam pracę? smierć na I nic dobrego nie zwiastuje

Maciej mówi, że śmierć to dobra karta na finanse ;P ale ja nie wiem jak z nią jest... ;p

 

Poprawi się i to szybko, od razu, znacząco :)

Link to comment
Guest Euterpe

ja wylosowałam XIII Śmierć na sytuację związaną z praca, gdy jeszcze jej szukałam. Robotę teraz mam, sytuacja finansowa w związku z tym też się poprawiła.

 

dodatkowo masz 9 monet - karta dobrobyty - oraz 8 buław - przy poprzedniej karcie pewnie szybko wydasz kasę :)

Link to comment

Śmierć - 9 monet - 8 buław

dolozona dodatkowo karta do ostatniej- 6 buław :)

 

Poprawi się :) śmierć to transformacja a dalej moim zdaniem karty naciskają, abyś aktywnie wykorzystywała swoje umiejętności i w ten sposób będziesz triumfować, fajna ta 6 buław na końcu ^^

 

Powodzenia :)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...