Jump to content

czy dostane wypowiedzenie (ZWERYFIKOWANY)


Meganos

Recommended Posts

przedwczoraj wlascicielka mieszkania od ktorej wynajmuje powiedziala ze moze mi da wypowiedzenie (nie bede opisywac tutaj calego problemu bo to dluga historia). W kazdym razie przychodzi ona dzisiaj wieczorem i pewnie mi powie wszystko dokladnie. Moje pytanie jest takie- jak zakonczy sie sprawa z mieszkaniem? czy dostane wypowiedzenie czy nie?

 

 

9 monet,4 monet, as bulaw

 

 

wydaje mi sie ze nie powinna dac mi tego wypowiedzenia, zreszta ona wie ze zawsze place na czas wiec chyba nie oplacaloby jej sie to:yyyy:

Link to comment

9 monet,4 monet, as bulaw

Zobacz, IX monet na wstępie to Ty. Jesteś z mieszkania zadowolona.

IIII monet, to fakt iż wywiązujesz się terminowo z zobowiązania uiszczania czynszu.

A As buław, nie wskazuję na gwałtowne zakończenie um. najmu.

 

Pozatym, miej na uwadzę, że um. najmu lokalu, nie da się rozwiązać od tak.Są obligatoryjne przesłanki które stanowią o tym że można wypowiedzieć ją z skutkiem natychmiastowym, ale nie zakładam byś takowe poczynił.

 

Głowa do góry :)

Link to comment
przedwczoraj wlascicielka mieszkania od ktorej wynajmuje powiedziala ze moze mi da wypowiedzenie (nie bede opisywac tutaj calego problemu bo to dluga historia). W kazdym razie przychodzi ona dzisiaj wieczorem i pewnie mi powie wszystko dokladnie. Moje pytanie jest takie- jak zakonczy sie sprawa z mieszkaniem? czy dostane wypowiedzenie czy nie?

 

 

9 monet,4 monet, as bulaw

 

 

wydaje mi sie ze nie powinna dac mi tego wypowiedzenia, zreszta ona wie ze zawsze place na czas wiec chyba nie oplacaloby jej sie to:yyyy:

 

Pokazała się tu męska energia. Być może jakiś interesowny facet jest w to wmieszany. Nie wiem, ale może to ktoś, kto walczy o prawa do tego mieszkania albo chce je sprzedać?

Link to comment

WERYFIKACJA: nie dostalam wypowiedzenia:)):flamenco: porozmawialysmy, wytlumaczylysmy sobie kilka spraw i mam nadzieje ze teraz bedzie juz tylko lepiej;) a mieszkanie nie podoba mi sie, ale jestem tutaj bo nie znalazlam jeszcze nic lepszego, co do tej meskiej energii to zaden facet nie jest w to wmieszany, sprzedac tez nie chce, ale wlascicielka przyszla z facetem ktory naprawial przy okazji drzwi w lazience.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...