Skocz do zawartości

Joga


Gość Bethany

Rekomendowane odpowiedzi

Jakie efekty będą po ćwiczeniu przeze mnie jogi ( powoli wracam do niej )

 

Drzewo ( 5)Ryby ( 34) Statek ( 3)

Wydaje mi się, że duży wpływ na układ oddechowy, będę spokojniejsza. Zbędne myślenie odejdzie na bok. Tyle, że te karty raczej pokazują, że trochę to potrwa, zanim będą efekty. Może też będę bardziej cierpliwa ( Drzewo).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam ćwiczę jogę od kilku lat, dla mnie to uzupełnienie treningów. Joga jest wspaniała na giętkość ciała, wzmacnia stawy, zwiększa zwinność, pomaga się rozciągnąć. Nauczyłem się też dzieki niej cierpliwości i wyrozumiałości, oraz czegoś jeszcze, o czym Ci nie napiszę. Bo widzisz, joga to nie tylko ćwiczenia fizyczne, ma także charakter wewnętrzny- duchowy. Każde ćwiczenie, pozycja ma swoje wyjaśnienie, wizualizację itd. To nie jest coś co robi się na czas, coś czym chwali się przed innymi. Prawdziwy jogin, robi to dla siebie, nie dla innych ani nie na pokaz. Przyniesie Ci natychmiastowe korzyści, bez względu na to czy jesteś początkująca czy zaawansowana w ćwiczeniach. Wzmacnia mięśnie i pozwala pozbyć się zbędnych kilogramów. Uelastycznia ciało. Poprawia równowagę. Ogólnie wzmacnia. Obdarowuje niewyczrpana energią. To nie sport. Ani religia. W jodze nie ma rywalizacji. Serdecznie Ci polecam. Sam korzystam z książki Joga dla żółtodziobów Joan Budilovsky, Eve Adamson, Carolyn Flynn. Ale może znajdziesz coś ciekawszego ;) Pozdrawiam i życzę powodzenia. Joga mnie wzbogaciła, każdego wzbogaca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że joga to nie jest rywalizacja. Wraca do mnie jak bumerang, moja przygoda z jogą zaczęła się w 2005 roku. Nie mogę się zmobilizować, żeby wytrwale i systematycznie ćwiczyć. Biegam od kwietnia i potrzebuję też czegoś bardziej rozciągającego.

Prawidłowe oddychanie na pewno przyda mi się też w bieganiu :).

Dzięki, Podróżnik :)

Odnośnik do komentarza