silver Napisano 8 Grudnia 2015 Napisano 8 Grudnia 2015 Witam Mężatka, bezdzietna, leczymy się, pracuję jako pielęgniarka na etacie. Tarot Illuminati cała talia, stosuję odwrócone. Karty na Styczeń 2016 : 1. Aura : Królowa Monet, 6 Monet, 2 Buław- aura pieniędzy jakiś zaległości z przeszłości i oczekiwanie na rozwiązanie. 2. Dom:3 Puchary, 4 Buławy, Królowa Pucharów- w domu zabawa, radość, dobre wiadomości, kokietowanie. 3. Praca: Słońce, 4 Buławy, Królowa Monet- super atmosfera, współpraca, Monetowa może przynieść nagrodę. 4. Pieniądze: 6 Pucharów, 8 Buław, As Monet- otrzymam jakieś zaległe pieniądze i to szybciej niż się spodziewałam. 5. Miłość: Świat, Kapłanka, Królowa Mieczy- Wtrącanie się kobiety w związek, no w którejś wyszłam w Kapłance lub w Królowej, możliwe oddalenie lub wyjazd partnera. 6. Rada: 2 Buławy, Gwiazda, 9 Mieczy- rozglądaj się dobrze bo nadejdzie wielka okazja, nie zamartwiaj się na zapas. 7. Ostrzeżenie: Koło Fortuny, 3 Puchary, Król Monet- nadejdzie jakieś zdarzenie losowe, zaproszenie na imprezę od Monetowego trzeba być ostrożnym. 8. Podsumowanie: 5 Buław, Wieża, Koło Fortuny- Wszystkie karty na cały miesiąc są dobre a tu taka niespodzianka wygląda na to, że szykuje się kłótnia, po której wszystko runie i jest to nieuniknione. Uff co za miesiąc. Jak myślicie ? Cytuj