Skocz do zawartości

Styczeń Silver (ZWERYFIKOWANY)

silver

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam :icon_smile:

Mężatka, bezdzietna, leczymy się, pracuję jako pielęgniarka na etacie. Tarot Illuminati cała talia, stosuję odwrócone.

Karty na Styczeń 2016 :

1. Aura : Królowa Monet, 6 Monet, 2 Buław- aura pieniędzy jakiś zaległości z przeszłości i oczekiwanie na rozwiązanie.

2. Dom:3 Puchary, 4 Buławy, Królowa Pucharów- w domu zabawa, radość, dobre wiadomości, kokietowanie.

3. Praca: Słońce, 4 Buławy, Królowa Monet- super atmosfera, współpraca, Monetowa może przynieść nagrodę.

4. Pieniądze: 6 Pucharów, 8 Buław, As Monet- otrzymam jakieś zaległe pieniądze i to szybciej niż się spodziewałam.

5. Miłość: Świat, Kapłanka, Królowa Mieczy- Wtrącanie się kobiety w związek, no w którejś wyszłam w Kapłance lub w Królowej, możliwe oddalenie lub wyjazd partnera.

6. Rada: 2 Buławy, Gwiazda, 9 Mieczy- rozglądaj się dobrze bo nadejdzie wielka okazja, nie zamartwiaj się na zapas.

7. Ostrzeżenie: Koło Fortuny, 3 Puchary, Król Monet- nadejdzie jakieś zdarzenie losowe, zaproszenie na imprezę od Monetowego trzeba być ostrożnym.

8. Podsumowanie: 5 Buław, Wieża, Koło Fortuny- Wszystkie karty na cały miesiąc są dobre a tu taka niespodzianka wygląda na to, że szykuje się kłótnia, po której wszystko runie i jest to nieuniknione.

Uff co za miesiąc. Jak myślicie ?

Napisano

1. Aura : Królowa Monet, 6 Monet, 2 Buław- czekanie na pieniądze, może jakiś zwrot długu

2. Dom:3 Puchary, 4 Buławy, Królowa Pucharów- w domu sielanka, rodzinnie, jakaś rodzinna impreza, świętowanie

3. Praca: Słońce, 4 Buławy, Królowa Monet- też fajnie, może jakaś premia

4. Pieniądze: 6 Pucharów, 8 Buław, As Monet- premia, nagroda albo zwrot długu na który czekasz

5. Miłość: Świat, Kapłanka, Królowa Mieczy- Tak jakby jakaś kobieta potajemnie przed tobą ingerowała w twój związek

6. Rada: 2 Buławy, Gwiazda, 9 Mieczy- przezwycięż swoje obawy, nie zajmuj stanowiska w cudzych konfliktach