Skocz do zawartości

ostatnie dni grudnia i Sylwester (ZWERYFIKOWANY)

Gość Linkinia

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Linkinia
Napisano (edytowane)

Na Sylwestra wybieram się do znajomych, nie spodziewam się żadnych innych zaproszeń. Będą same pary z wyjątkiem mnie i brata przyjaciółki, który mi dotrzyma towarzystwa.

Z miesiąc wcześniej, kiedy jeszcze nie miałam planów, postawiłam karty na pytanie:

Jak spędzę Sylwestra? - 7 denarów, XIX Słońce, Paź denarów --> HB VIII Siła

Myślę, że na początku mogę się czuć średnio, mogę zerkać na zegarek. Później jednak będzie lepiej, impreza zacznie się rozkręcać, a wraz z nią ja. Powinnam się dogadywać ze wszystkimi. Najwięcej uwagi poświęcę bratu przyjaciółki.

Przyjadę wcześniej do miasta, w którym studiuję, zapytałam więc kart, jak zrealizuje się moje oczekiwanie na to, że spotkam się z pewnym panem między 28 a 31 grudnia?

Paź denarów, Rycerz pucharów, XX Sąd --> HB XX Sąd, II Kapłanka

Jeżeli to nie są karty życzeniowe, to sądzę, że padnie propozycja i spotkamy się.

Żeby mieć jakieś rozeznanie, czy to karty życzeniowe, zapytałam:

Co się wydarzy w naszej relacji w tym czasie? - 6 denarów, 2 buław, VIII Siła --> HB XVI Wieża, VII Rydwan

Mam dwie opcje: nie zdarzy się nic, to tylko moje oczekiwanie i chęć tego kontaktu.

6 denarów to kontakt.

Mam małe doświadczenie z kartą 2 buław, nie wiem, jak ją czytać.

Siła to moje zadowolenie.

Z góry wielkie dzięki za pomoc :bukiet:

Edytowane przez Linkinia
Gość Euterpe
Napisano

Jak spędzę Sylwestra? - 7 denarów, XIX Słońce, Paź denarów

spokojne te karty... 7 denarów to doczekanie się tego, na co tak długo czekałaś. Słońce - radość, koniec starego roku (wybicie północy), zabawa do rana (a przynajmniej do około 24:00)

Giermek denarów - oblewanie, wpatrywanie się w księżyc; skojarzyło mi się jeszcze, że zaczniesz myśleć o jakimś wydatku

Słońce + giermek denarów - osoba, która pokazała się w tym paziu będzie błyszczeć wśród tłumu, może częściej się śmiać, wygłupiać, tańczyć