Skocz do zawartości

Po okresie próbnym w pracy

Iwka78

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ogólna sytuacja: od 4 stycznia zaczynam nową pracę, praca związana z exportem, współpraca z obcokrajowcami.

Moje pytanie: jakie zmiany czekają mnie w tej firmie po okresie próbnym?

paź denarów, król pucharów, XXI świat

może zaproponują mi jakąś niewielką podwyżkę, w królu pucharów dopatrywałabym się jakiejś zmiany emocjonalnej w sobie, a Świat może pokazywać kontakty z obcokrajowcami... albo odejście, ale to chyba paź denarów na początku by nie wyskoczył?

Jak to widzicie?

Gość Linkinia
Napisano

Praktycznie nie mam doświadczenia w kartach, jeśli chodzi o pracę, ale spróbuję.

Według mnie paź denarów pokazuje jakieś dobre wiadomości, na pewno nie odejście z pracy. Król kielichów mógł pokazać szefa, lub zagrzanie posady. Świat to dla mnie otworzenie się na nowe możliwości. Podsumowując uważam, że powinni Ci coś zaproponować :)

Gość Bethany
Napisano

Ładne karty według mnie, Giermek Denarów to propozycja, może też szef sypnie groszem? :) Świat to jak najbardziej może być współpraca z obcokrajowcami ;) na pracę to jest dobra karta, będziesz spełniona :)

Napisano

paź denarów, król pucharów, XXI świat

Paź mimo wszystko się uczy więc moim zdaniem praca będzie Cię motywować do nauki może powtórzysz sobie język obcy albo zmotywuje Cię to do nauki kolejnego. Król w jednej ma kielich w drugiej berło u Waita wiec może zwyczajnie pokazuje umiejętność wymieniania się dobrami, a świat pokazuje po prostu wielki świat otwarty na Twoje umiejętności.W pagan cats król kielichów dryfuje na morzu na jakiejś paczce więc może po prostu pokazuje Twoje stanowisko jako osoby odpowiedzialnej za eksportowanie towarów :)

Powodzenia!

Napisano

A mnie sie wydaje ze dostaniesz kusząca propozycje od jakiegos faceta i pójdziesz sina dal :) A mozliwa jest zmiana firmy ?

Napisano

Lena75

Jeżeli byłaby to naprawdę dobra propozycja, to czemu nie? ;)

Napisano