Gość Linkinia Napisano 21 Grudnia 2015 Napisano 21 Grudnia 2015 Studiuję, uczę się też w weekendy, chodzę na praktyki, w styczniu czeka mnie oprócz sesji próbny egzamin praktyczny i teoretyczny w drugim zawodzie. Singiel. Z góry dziękuję za każdą interpretację Uczucia Paź mieczy, 10 mieczy, Paź kielichów --> HB X Koło Fortuny, I Mag Nowe znajomości, zaproszenia, sporo kontaktów. Karty mogą też mówić o bolesnym wyjaśnieniu pewnej sytuacji i pójściu dalej. Przyjaźnie Król mieczy, 9 mieczy, Paź denarów --> HB Pustelnik Przyjaciółki będą mnie wspierać i podnosić na duchu w złych momentach. Najważniejsze wydarzenie XV Diabeł, XI Sprawiedliwość, 5 kielichów --> HB IV Cesarz Uporam się z tym, co mnie męczy. Będę miała jasny obraz sytuacji i się z nią pogodzę. Nieoczekiwane As mieczy, 4 mieczy, IV Cesarz --> HB IX Pustelnik Może wszystko zdam i zadowolą mnie wyniki. Wpadnę za zadowalający mnie temat pracy magisterskiej. Lub jakaś wiadomość mnie załamie. Zapytałam też o relację z panem, z którym umawiałam się, ale się posprzeczaliśmy. Najważniejsze wydarzenie: 9 buław, 10 buław, 7 mieczy --> HB VIII Siła Może wyjdzie z cienia i się wytłumaczy, ale pokrętnie, będę czuła, że to kłamstwa. Karty mogą też mówić o tym, że będziemy się omijać. Nieoczekiwane - 6 buław, Rycerz mieczy, 4 buław --> HB X Koło, I Mag Dowiem się, że jest w związku lub umawia się z jakąś dziewczyną. Cytuj