silver Napisano 7 Marca 2016 Napisano 7 Marca 2016 Cześć Jestem Sylwia. Pracuję na etacie i jestem pielęgniarką. Pojawiła się możliwość napisania pisma o awans dla mnie i jeszcze dwóch kolegów. Zapytałam kart. Talia Illuminatti , cała. Czy dostanę awans? Koło Fortuny, 2 Buław, Siła No wygląda na to, że jest coś mi pisane, na pewno tego oczekuję. Siła na końcu daje pozytywną odpowiedź. Jak uważacie? Cytuj
Maestro Inez2503 Napisano 8 Marca 2016 Maestro Napisano 8 Marca 2016 Karta Koła Fortuny nigdy nie odpowiada wprost na zadane pytanie. Może tego awansu nie dostaniesz, ale pojawi sie u Ciebie jakaś inna możliwość, ktora sprawi, ze poczujesz się pewniejsza siebie. Cytuj
silver Napisano 8 Marca 2016 Autor Napisano 8 Marca 2016 No właśnie coś mi też nie pasuje z tym Kołem Fortuny, mam wrażenie, że ten awans to pikuś w porównaniu z tym co otrzymam. Zobaczymy. Dzięki Inez Wszystkiego najsłodszego w Dzień Kobiet i nie tylko Cytuj
babajaga33 Napisano 8 Marca 2016 Napisano 8 Marca 2016 Te karty mi pokazują, że dostaniesz jakąś inną propozycję, która spowoduje, że będziesz musiała się wykazać i pracować jeszcze więcej. Może na dwóch etatach albo dostaniesz więcej obowiązków. Cytuj
Gość befimaka Napisano 8 Marca 2016 Napisano 8 Marca 2016 A to pismo o awans to Ty masz napisać czy ktoś inny? Wydaje mi się, że jak przypilnujesz tej sprawy, to masz szansę. Cytuj
silver Napisano 8 Marca 2016 Autor Napisano 8 Marca 2016 Tak Befimanko, ja mam napisać to pismo, co już dzisiaj uczyniłam i zostało podpisane. Teraz czekam na hasło od głównego szefa, że mam składać. Zobaczymy co z tego będzie, ale pilnuję tego bardzo. Jeśli się nie uda, to trudno, ale będę wiedziała, że zrobiłam wszystko, co mogłam. Cytuj
szarotka1 Napisano 9 Marca 2016 Napisano 9 Marca 2016 Mnie się wydaje, że dostaniesz awans.Wygląda mi na to, że umocnisz swoją pozycje zawodową (Moc) ale nastąpią też pewne zmiany( Koło Fortuny) typu więcej lub jakieś dodatkowe , inne obowiązki (2 buław). Cytuj