Skocz do zawartości

awans ZWERYFIKOWANY

silver

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć :) Jestem Sylwia. Pracuję na etacie i jestem pielęgniarką. Pojawiła się możliwość napisania pisma o awans dla mnie i jeszcze dwóch kolegów. Zapytałam kart. Talia Illuminatti , cała.

Czy dostanę awans?

Koło Fortuny, 2 Buław, Siła

No wygląda na to, że jest coś mi pisane, na pewno tego oczekuję. Siła na końcu daje pozytywną odpowiedź.

Jak uważacie?

• Maestro
Napisano

Karta Koła Fortuny nigdy nie odpowiada wprost na zadane pytanie. Może tego awansu nie dostaniesz, ale pojawi sie u Ciebie jakaś inna możliwość, ktora sprawi, ze poczujesz się pewniejsza siebie.

Napisano

No właśnie coś mi też nie pasuje z tym Kołem Fortuny, mam wrażenie, że ten awans to pikuś w porównaniu z tym co otrzymam. Zobaczymy. Dzięki Inez :)

Wszystkiego najsłodszego w Dzień Kobiet i nie tylko :tort_na:

Napisano

Te karty mi pokazują, że dostaniesz jakąś inną propozycję, która spowoduje, że będziesz musiała się wykazać i pracować jeszcze więcej. Może na dwóch etatach albo dostaniesz więcej obowiązków.

Gość befimaka
Napisano

A to pismo o awans to Ty masz napisać czy ktoś inny?

Wydaje mi się, że jak przypilnujesz tej sprawy, to masz szansę. :)

Napisano

Tak Befimanko, ja mam napisać to pismo, co już dzisiaj uczyniłam i zostało podpisane. Teraz czekam na hasło od głównego szefa, że mam składać. Zobaczymy co z tego będzie, ale pilnuję tego bardzo. Jeśli się nie uda, to trudno, ale będę wiedziała, że zrobiłam wszystko, co mogłam.

Napisano

Mnie się wydaje, że dostaniesz awans.Wygląda mi na to, że umocnisz swoją pozycje zawodową (Moc) ale nastąpią też pewne zmiany( Koło Fortuny) typu więcej lub jakieś dodatkowe , inne obowiązki (2 buław).

• 1 miesiąc temu...
Napisano

Weryfikuję choć jeszcze cień szansy jest ale za długo mi to trwa. Póki co z awansu nici :(

• 3 miesiące temu...
Napisano

Wygląda na to, że za wcześnie zweryfikowałam wątek. Z dniem 15 sierpnia dostałam awans jakby z urzędu :)