Gość Linkinia Napisano 2 Kwietnia 2016 Napisano 2 Kwietnia 2016 Singiel, z nikim się nie spotykam, studiuję, nie pracuję, chodzę na praktyki. Z góry dziękuję za pomoc Kwiecień Uczucia - XXI Świat, XIV Umiarkowanie, XII Wisielec Sytuacja bez zmian, ale nie będę się z tego powodu smucić. Zajmą mnie inne sprawy. Przyjaźnie - I Mag, 3 denarów, 10 buław --> HB XIV Umiarkowanie, V Kapłan Bardzo pozytywnie - inicjatywy, spotkania, rozmowy, wzajemna pomoc. Najważniejsze wydarzenie - 3 buław, VI Kochankowie, paź kielichów --> HB IX Pustelnik Karty mogą mówić o moim wyjeździe do koleżanek na sam koniec kwietnia. Randka. Nieoczekiwane - III Cesarzowa, XVIII Księżyc, Królowa buław --> XXI Świat, III Cesarzowa Tak jakby miało wyjść na jaw coś związanego z bliską mi kumpelą. Biorę udział w różnych rozdaniach książek na blogach. Zapytałam kart, czy wygram jakąś książkę do końca kwietnia: 9 kielichów, XI Sprawiedliwość, as denarów --> HB XXI Świat, III Cesarzowa Wydaje mi się, że tak. Cytuj
Arcan Napisano 2 Kwietnia 2016 Napisano 2 Kwietnia 2016 Chyba skoncentrujesz się na zajęciach...emocjonalnie dość słabo... Książke powinnaś wygrać Niby jakieś miłe spotkanie może się trafić, jest potencjał na przyjaźń, ale tyle... Cytuj