Skocz do zawartości

kontakt

ciekawa7

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Pan zerwał ze mną wszelkie kontakty więc pytanie standardowe Czy się odezwie ? Wyszły karty : Śmierć Świat Paź Pucharów . Moim okiem to nie bo poszedł w świat i teraz się bawi . Jestem początkująca więc nie wiem czy dobrze to odczytałam . Szukając w necie natrafiłam na połączenie karty Śmierć i Świat : Śmierć i Świat - korzystna zmiana we wszystkich dziedzinach życia; nowe szanse, możliwości i okazje; zmiany otworzą przed człowiekiem świat; poprawa stosunków z obcokrajowcami.Transformująca praca nad negatywnymi kodami i fałszywymi przekonaniami na własny temat; osoba, która przeżyła głęboką transformację i dzięki temu lepiej i mądrzej kieruje życiem. Stąd też moje pytanie i prośba o pomoc w interpretacji. Wiem pierwsza karta mało kontaktowa jest z racji zakończenia jakiegoś etapu, transformacji ale w tym połączeniu już się zgubiłam . Będę wdzięczna za pomoc .

• Lubię to! 1
Napisano

przepraszam już się poprawiam

rozkład kart na 3 pytanie Czy w najbliższym czasie Pan się odezwie około miesiąca używam tarota marsylskiego i nie odwracam kart

Śmierć mówi mi o zakończeniu jakiegoś etapu może koniec ciszy albo definitywny koniec z jego strony, pójście w Świat dosłowne ale tylko dlatego skojarzyło mi się z tą kartą ze względu na pracę zagranicą jego a paź pucharów zinterpretowałam na zabawę , zachowywanie się podlotka z zabawą , takiego skakania z kwiatka na kwiatek . A pytanie dodatkowe o połączenie dwóch pierwszych kart , pogubiłam się przy znalezieniu tego połączenia . Czy interpretować te karty pozytywnie czy negatywnie . Dodam , że karta Śmierć niby na rzut oka wydaje się mówić nie i tylko nie ale w takim połączeniu nie wiem co myśleć . I tu prośba o pomoc :)

Napisano

Poszedł w świat, ale jest otwarty na kontakt. Powinien się odezwać, ale to nie będzie przemyślane działanie, raczej spontaniczne. Przechodzi teraz transformacje wewnętrzną, a także zmianę poglądów na temat waszej relacji.