silver Napisano 9 Lipca 2016 Napisano 9 Lipca 2016 Witajcie Jestem pielęgniarką pracującą na etacie, mężatka bez dzieci, staramy się. W sierpniu planuję pojechać do siostry jak już urodzi synka, na parę dni, zależy jak będzie chciała Czeka mnie też wesele nie lubianej kuzynki męża. No i zapomniałabym o swoich urodzinach. Liczę, że w tym miesiącu uda mi się dostać awans. W miarę czasu i możliwości proszę o pomoc w interpretacji AURA: Rycerz Mieczy, 6 Mieczy, As Buław Wiadomości po, których wyruszę w drogę za granicę i wykorzystam wszystkie szanse. Dom: 6 Buław, 4 Buław, Paź Pucharów Dobre nowiny, sukces, urlop, odpoczynek, wiadomość. Praca: Mag, 9 Monet, Kapłanka Nowe możliwości, sukces materialny, awans, Finanse: 5 Mieczy, 5 Buław, 9 Pucharów Jakieś pomówienia skutkujące stratą materialną, ale wszystko się wyjaśni i dostanę nagrodę Uczucia: Król Pucharów, 10 Buław, Cesarzowa, Jakaś tęsknota się szykuje, ciężko mi będzie ale później wszystko się odwróci i będę spełniona. Zdrowie: As Buław, 10 Monet, Król Buław, Zdrowie, witalność, energia, sex. Niespodzianka: As Buław, 5 Pucharów, Królowa Buław, Jakiś pomysł nie wypali przez kobietę, Ostrzeżenie: 8 Mieczy, 9 Buław, 4 Buław, Nie zamykaj się na zewnątrz, pokaż swoją siłę, Podsumowanie miesiąca: Diabeł, As Mieczy, Król Monet ( wypadł), 10 Mieczy. Uwiązanie, intrygi, zerwanie więzów, ucięcie plotek, Koniec, 1 Cytuj
silver Napisano 11 Lipca 2016 Autor Napisano 11 Lipca 2016 Tak mi się skojarzył ten koniec z końcem roku numerologicznego bo wchodzę w pierwszy rok numerologiczny w od 27 sierpnia Cytuj