Skocz do zawartości

Sierpień(ZWERYFIKOWANY)

silver

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie :) Jestem pielęgniarką pracującą na etacie, mężatka bez dzieci, staramy się. W sierpniu planuję pojechać do siostry jak już urodzi synka, na parę dni, zależy jak będzie chciała ;) Czeka mnie też wesele nie lubianej kuzynki męża. No i zapomniałabym o swoich urodzinach. Liczę, że w tym miesiącu uda mi się dostać awans. W miarę czasu i możliwości proszę o pomoc w interpretacji :)

AURA: Rycerz Mieczy, 6 Mieczy, As Buław

Wiadomości po, których wyruszę w drogę za granicę i wykorzystam wszystkie szanse.

Dom: 6 Buław, 4 Buław, Paź Pucharów

Dobre nowiny, sukces, urlop, odpoczynek, wiadomość.

Praca: Mag, 9 Monet, Kapłanka

Nowe możliwości, sukces materialny, awans,

Finanse: 5 Mieczy, 5 Buław, 9 Pucharów

Jakieś pomówienia skutkujące stratą materialną, ale wszystko się wyjaśni i dostanę nagrodę

Uczucia: Król Pucharów, 10 Buław, Cesarzowa,

Jakaś tęsknota się szykuje, ciężko mi będzie ale później wszystko się odwróci i będę spełniona.

Zdrowie: As Buław, 10 Monet, Król Buław,

Zdrowie, witalność, energia, sex.

Niespodzianka: As Buław, 5 Pucharów, Królowa Buław,

Jakiś pomysł nie wypali przez kobietę,

Ostrzeżenie: 8 Mieczy, 9 Buław, 4 Buław,

Nie zamykaj się na zewnątrz, pokaż swoją siłę,

Podsumowanie miesiąca: Diabeł, As Mieczy, Król Monet ( wypadł), 10 Mieczy.

Uwiązanie, intrygi, zerwanie więzów, ucięcie plotek, Koniec,

• Lubię to! 1
Napisano

Tak mi się skojarzył ten koniec z końcem roku numerologicznego bo wchodzę w pierwszy rok numerologiczny w od 27 sierpnia :)

Napisano

Sporo zamieszania, drobnych utarczek słownych,niedopowiedzeń. Zadania do zrobienia na wczoraj, dużo spadnie Ci na głowę i dosłownie będziesz walczyć z czasem by wszystko dopiąć w ostatniej chwili. VI mieczy wyciszy sytuację- pakowanie i wyjazd, gdzieś daleko.Pomimo natłoku dasz radę wszystko spiąć i podejdziesz do sprawy z dawką optymizmu i samozaparcia.