Skocz do zawartości

Jak zapobiec kłótniom i złej energii?


Ert.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem totalnym laikiem jeżeli chodzi o feng shui. Chciałem się spytać co mogę zrobić, by zapobiec kłótniom rodzinnym w domu, oraz poprawić nastrój, przepływającą energię.

Wydaje mi się, że w naszym mieszkaniu jest coś ''nieświeżego'', stara energia która nie została ''zbita'' w odpowiednim czasie dzięki której sytuacja naszej rodziny się nie zmienia od wielu lat. Chodzi mi o poprawienie relacji rodzinnych, przepływu pieniędzy, miłości. Nie znam się na tym wszystkim, także prosiłbym kogoś doświadczonego o radę w tej kwestii.

Może feng shui nie jest do tego konieczne, a wystarczy samo kadzidło, lub świeca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim to cała rodzina powinna sobie nawzajem wybaczyć, ale tak szczerze.

 

Usunięcie niepotrzebnych starych rzeczy też jest dobrym pomysłem pomaga to w udrożnieniu energii: stare odeszło przyszło nowe.

 

Jest to rytuał na oczyszczenie określonej przestrzeni. Bardzo fajny rytualik gdy chcemy zrobić porządek w domu czy to energetyczny czy fizyczny a nie mamy woli ku temu i siły.

 

Sprawdzone nie raz mej strony.

 

Pomijając energetyczne działanie, czyli wyczuwanie płynącej energii, w moim wypadku głównie czuję działanie poprzez moją koronę, a także ogólne poczucie, że przestrzeń się czyści to w moim przypadku przekłada się skuteczność omawianego rytuału poprzez to, iż zaczynam faktycznie sprzątać, porządek fizyczny łątwiej mi zaprowadzić, a przynajmniej zacznę się zajmować porządkowaniem co przekłada się na całą resztę, a nie będę was oszukiwał, iż ruszenie tyłka by sprzątać jest dla mnie bardzo ciężkie.

 

Niniejszy rytuał pochodzi z książki Beaty Mautuszewskiej, Rytuały na każdą okazję, praktyczne wykorzystanie magii świec.

 

Przygotuj:

 

- jedną czarną świece,

- olejek z drzewa herbacianego,

- kadzidełko,