Skocz do zawartości

agresywny atak, walka o życie, zwycięstwo


yin yang

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Śniło mi się że zostałem otoczony przez około 50 nieznanych, agresywnych osób które po prostu zaczęły mnie bić, okładać pięściami. Nie podejmowałem walki, byłem już dośc mocno pobity i osłabiony gdy nagle zobaczyłem że wszyscy napastnicy mają szable, miecze w dłoniach i nacierają na mnie w jednym celu, by mnie zabić.

 

Jakoś udało mi się zdobyć szablę od przeciwnika, potem drugą szablę i zaczełem z nimi walczyć. Sen był bardzo realistyczny, jak na jawie. Bitwa była zacięta i wyczerpująca dla mnie ale pokonałem ich wszystkich.

 

Nie było jakiegoś mojego triumfu zwycięstwa i radości z niego tylko zmęczenie po bitwie i zastanowienie co to właściwie było.

 

Poproszę o interpretację tego snu.

Edytowane przez yin yang
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Jaglanka

Nie znam się na fachowej interpretacji snów ale staram się analizować swoje sny oraz wyciągać z nich wnioski na podstawie późniejszych zdarzeń. Czytuję także senniki i sprawdzam jak się mają do rzeczywistości. Niezależnie od wszystkiego pokonanie wroga we śnie jest interpretowane pozytywnie - jako pokonanie jakichś swoich słabości, uwiązań, nawet uzależnień/powiązań od jakichś innych ludzi (człowieka) na jawie - które/którzy tak naprawdę szkodzą. Czyli wygląda to na wyswobodzenie z czegoś co nie służy w najbliższym czasie - lub już się to dzieje. Mimo braku sił jest wewnętrzna motywacja, stąd przechwycenie broni od wroga bo coś/ktoś kto szkodzi ujawni się/zdejmie maskę i to doda Panu sił do wyplątania się z niekorzystnej sytuacji/relacji, która by mogła naprawdę poważnie zaszkodzić, pozbawić czegoś ważnego itp.

Edytowane przez Jaglanka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.