Skocz do zawartości

Jak się potoczy moje życie uczuciowe w nowym 2017r.?


LadyG

Rekomendowane odpowiedzi

Jak potoczy się moje życie uczuciowe w nowym 2017r.?

 

Obecnie jestem sama.Jestem w separacji z moim partnerem.Zrobilam rozkład na pytanie jak potoczy się moje życie uczuciowe,co przyniesie mi w tej sferze nadchodzący rok?

Diabeł

Królowa buław

Królowa mieczy

Hmm... po tych kartach nie wiem co myśleć.Jestem tu początkująca,nie mam doświadczenia dużego w tarocie.Ale widzę jakby dwie kobiety. A może wejdę w jakąś toksyczną relacjęJa zawsze wychodzę w mieczowejMoże będę rywalizować z jakąś kobietà o mężczyznę?

Odnośnik do komentarza
W życie Twojego partnera wkroczy jakaś kobieta, widać rywalizację, ta kobieta będzie tylko jego kochanką, nie partnerką.

 

Dolozylam karty na pytanie,jaka rolę w zyciu mojego partnera odegra ta kobieta?

 

Krňlowa denarňw,kapłanka, 10 mieczy

 

Jak Ty to widzisz?Czy to będzie tylko przelotna fascynacja czy pomoże mu rozstać sie z przeszłością?

Odnośnik do komentarza

Karty nie pokazują jak się to zakończy.Może,to będzie tylko przelotny romans.Albo partner odejdzie do innej,a Ty zostaniesz jak królowa mieczy babka mocno poranioną po przejściach.Ale to przebolejesz i Zawalczysz o siebie bo taka jest mieczowa.

Odnośnik do komentarza

Diabeł - mowi o intrygach, uzaleznieniach, seksie, toksycznych relacjach , blokadach (chcesz a nie mozesz co by sie nie robilo)

Królowa buław - kobieta uwodzaca, seksowna, wie czego chce i po to siega, dynamiczna i dzialajaca

Królowa mieczy - kobieta wladajaca rozumem, kieruje sie logika i zimna kalkulacja, chlodna, zdystansowana

 

Wedlug mnie, wyglada to tak, jakbys w tej bulawowej dzialala i szukala mezcyzzny dla siebie ale z roznych powodow z zadnej relacji nic nie wyjdzie (diabel) i sobie odpuscisz na koneic roku (mieczowa)

Odnośnik do komentarza
  • Maestro
W życie Twojego partnera wkroczy jakaś kobieta, widać rywalizację, ta kobieta będzie tylko jego kochanką, nie partnerką.