Skocz do zawartości

Co się wydarzy między mną a Panem w ciągu miesiaca ?


duo70

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Obecnie między mną a Panem X jest dużo zamieszania, nieporozumień, kłótni, zarówno na płaszczyźnie zawodowej jak i prywatnej. Zawodowo, to sprzeczki o pieniądze, prywatnie to go odcięłam od siebie przez lekkie traktowanie mojej osoby, oraz przez inne kobiety. Kontakt jest tylko mailowy lub telefoniczny.

 

Co się wydarzy między mną a Panem X w ciągu miesiąca ?

 

ŚWIAT 2 PUCHARÓW GWIAZDA (z podsumowania KOCHANKOWIE)

 

Nie wiem, co ten świat na początku może oznaczać.... Kontakty przez internet na odległość. Nastąpi poprawa w kontaktach, może nawet dojdzie do miłego spotkania w sprawach zawodowych. On teraz mnie potrzebuje zawodowo, więc będzie milusi. Lubi wykorzystywać.

 

Bardzo proszę oceńcie swoim okiem. Ja z kartą świat nie mam dużego doświadczenia.

Odnośnik do komentarza

Świat mogą to być kontakty przez neta, ale wyszły też 2 Kielichy, więc stawiam że będzie spotkanie face to face. Tym bardziej, że z sumy Kochankowie. Gwiazda to dobra karta, zazwyczaj pokazuje miłą atmosferę :).

Odnośnik do komentarza

też myślę, że jak dojdzie do spotkania, to może miła atmosfera. On teraz chce mnie wylorzystac zawodowo i nie chce płacić

Świat mogą to być kontakty przez neta, ale wyszły też 2 Kielichy, więc stawiam że będzie spotkanie face to face. Tym bardziej, że z sumy Kochankowie. Gwiazda to dobra karta, zazwyczaj pokazuje miłą atmosferę :).
Odnośnik do komentarza
Gość Euterpe

Świat oznacza też oddalenie, więc może jedno z was gdzieś wyjedzie

 

Gwiazda również wskazuje na niemały odcinek drogi między osobami

 

między nimi są 2 puchary - karta spotkań i kontaktu, ale tutaj jest między Światem i Gwiazdą, więc możliwe, że przez jakiś czas możecie się nie widzieć

Odnośnik do komentarza