Skocz do zawartości

Luty ZWERYFIKOWANY


silver

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Dawno mnie nie było na grupie. Osobom nie znającym mnie się przedstawię pokrótce. Jestem mężatką bez dzieci. Pracuję jako pielęgniarka na etacie niezwykłym Emotikon smile:)

Postanowiłam dzisiaj podzielić się z Wami rozkładem, który sobie stawiam na miesiąc. Jak wiecie karty moje Illuminatti. Cała talia, nie odwracam.

LUTY:

Aura: Paź Pucharów,5 Pucharów, Paź Monet- aura spełnionych życzeń i niewykorzystanych możliwości zarobkowania

DOM:Królowa Buław, Papież, 4 Buław- uuuhu no super w domku będzie,duchowe porozumienie, małżonek będzie adorował, rozpieszczał, ach

PRACA: Pustelnik, As Monet, Mag- będę osobą wnoszącą światło, przewodniczką, wzorem, mentorem, mam silne wsparcie.Będę też skupiona na swoim rozwoju zawodowym. Nauka, szkolenia.

Finanse: As Buław, Paź Monet, Sprawiedliwość- Jest coś co mnie niepokoi ta Sprawiedliwość- może zostaną mi zwrócone pieniądze niesprawiedliwie zabrane? Ogólnie w finansach dobrze- moim zdaniem spłata zaległości.

ZDROWIE: Umiarkowanie, Wisielec, 8 Pucharów- zaburzenia hormonalne, bóle kręgosłupa, poszukiwanie nowych metod leczenia.

NIESPODZIANKA: 3 Monety, 2 Buław, Paź Buław- jakieś pieniądze od Pazika się szykują zupełnie nie oczekiwanie.

OSTRZEŻENIE: 10 Monet, Kapłanka, Rydwan- Zazdrosna kobieta, fałszywa koleżanka. Chyba wiem o kogo chodzi. Postara się umniejszyć moje zasługi.

PODSUMOWANIE:

5 Buław, Rydwan, 7 Monet- wyjdziesz zwycięsko z jakiejś wielkiej kłótni i cierpliwe poczekasz na nagrodę.

Jak wy to widzicie?

Odnośnik do komentarza

Aura: Paź Pucharów,5 Pucharów, Paź Monet

Luty będzie emocjonalny. Może spotkać cię jakieś rozczarowanie ze strony kogoś powiązanego z twoją pracą.

 

DOM:Królowa Buław, Papież, 4 Buław

Możliwe, że czekają cię odwiedziny. Będzie dobra zabawa.

 

PRACA: Pustelnik, As Monet, Mag

Chyba szykuje się jakiś kurs, szkolenie.

 

Finanse: As Buław, Paź Monet, Sprawiedliwość

Wygląda mi to na premię.