Skocz do zawartości

Wybór odpowiedniego fachowca


mike.x033

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem mechanikiem pasjonatem i remontuje mój samochód. Aktualnie dotarłem do takiego etapu remontu gdzie zabrakło mi umiejętności, wiedzy i narzędzi. Muszę skorzystać z pomocy profesjonalistów i tu pojawia się problem, mam do wyboru 2 polecanych mechaników A i B. Zadając pytanie czy dany mechanik wykona usługę uczciwie i dobrze, mam wrażenie że odpowiedzi karty są w obu przypadkach negatywne i ciężko mi zinterpretować wynik (czy ludzie którzy są specjalistami w swojej dziedzinie naprawdę to źle zrobią ?). Poproszę o pomoc w interpretacji

 

Czy mechanik wykona usługę uczciwie i dobrze?

Mechanik A - Sprawiedliwość - As Kielichów - 3 Monet - As Denarów - Kapłan - As Buław

Mechanik B - Wisielec - Umiarkowanie - Gwiazda - 6 Monet - 2 Mieczy - 2 Pucharów

 

Uczę się na podstawie Tarot. Pełny przegląd znaczeń kart: wprowadzenie Wojciech Jóźwiak czyli po 6 kart

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Jak dla mnie to mechanik A będzie rzetelniejszy od mechanika B i lepiej wykona swoją pracę.

 

Twoje pytanie brzmi "który z nich wykona usługę uczciwie i dobrze", wskazując dwie opcje - a karty spośród nich wskazują na pana A.

Nie znaczy to, że pan B jest jest złym mechanikiem /i nie takie wszak było pytanie ;)/ - po prostu według kart pan A jest dla Twego samochodu lepszą opcją niż pan B, który innym klientom wykonał usługę dobrze, ale w Twoim przypadku może akurat coś skiepścić.

Powody mogą być różne, przecież nie wszyscy wykonują swoją pracę codziennie idealnie. I dobremu piekarzowi zdarzy się przypalić zakalca ;)

 

Nie znaczy to też, że pan A jest lepszy od pana B w ogóle, obaj mogą być świetni w tym co robią ale w tej konkretnej, Twojej sprawie - wygląda na to, że jest.