Jump to content

Urodzinowy rozkład 2017/2018


JagodowaTruskawka
 Share

Recommended Posts

Rozklad urodzinowy na rok, zapozyczony od Ceres 07.03.2017 do 07.03.2018

 

Lat juz 26. W związku poważnym, rozmawiamy o wspolnym zamieszkaniu i przyszlosci wspolnej, slubie, dzieciach, pracy wspolnej. Na porządku dziennym są te same mysli. Np siedzimy w aucie gadamy o tym co kupic do jedzenia na jutro, ja mysle moze cos fajnego graja w kinie i skoczymy a on sie odzywa 'idziemy dzis do kina?" I dotycza to najrozniejszych tematow, zawsze w tym samym momencie.

Niedlugo mam tez termin oddania pracy inz, i bede sie bronic. Jestem ogolnie szczesliwa, ale dom rodzinny to moja bolączka oraz figura. Zostalo mi troche do upragnionej sylwetki i cos nie moge sie do tego zabrac. Stracilam kota w maju 2016, mozliwe ze ktos go sobie wzial. Pracuje jako projektant wnetrz.

 

 

Prezenty od losu - co samo przyjdzie w ciągu najbliższego roku

 

W uczuciachRydwan, paz mieczy, Pustelnik - Rydwan mowi mi że to może dość szybko nastąpić, mogą pojawić się spięcia, kłotnie przez inne poglądy juz zdania, ktore mogą doprowadzić do focha, moze nawet konca zwiazku. Nie podobaja mi się te karty , szczegolnie, że nie mielismy jeszcze zadnej kłótni. Az mam ciary na myśl o wielkanocy bo wtedy najwiecej ludzi się rozchodzi.

 

W studiach cesarz, 10 bulaw - Sadze ze karty tu mowia, ze samo nic nie przyjdzie, i sama musze zapracować na efekty. Albo wiadomość z dziekanatu, że cos musze jeszcze zaliczyc,albo sa jakies problemy.

 

W finansach as mieczy, 7 denarow Nowe zlecenia

 

W zdrowiu figura/waga rycerz pucharow, 9mieczy - mogę nabrać wody co mnie zasmuci, albo wiadomosc, że samym mysleniem o upragnioenj wadze nic nie osiagne w tej kwestii

 

Niespodzianka ,cos co ucieszy 8 denarow, rycek mieczy, 5 mieczy 8 denarow mowi o pracy, rycek mieczy o kłótni/pspiechu/ stawianiu na swoim a 5 mieczy o czyms co nie wyszlo... nie mam kompletnie pomyslu na to , zweryfikuje za rok

 

Ostrzeżenie kaplan,as denarow - nie dawac rad odnosnie kasy i nie sluchac rad od innych na to. Ciekawe bo z obecnym partnerem myslimy o remontowaniu starych mieszkan i sprzedaza ich.

 

 

Na co zapracuję sama

W uczuciachcesarzowa, 3 denary, kolo - lepsze karty niz te co samo przyjdzie. Sama zapracuje na swoje szczescie, zadowolenie, pokonanie przeciwnosci losu. Moze byc tak jak tego chce, ale bedzie wymagac to pracy i poswiecen.

 

W studiach Slonce, 9 denarow, paz denarow Chyba uda uda mi sie oddac projekt i obronic inz, bede miala problem z glowy

 

W finansach 9 denarow, 6 denarow Sama zapracuje na dostatek i wsparcie :)

 

W zdrowiu/figura/waga Smierc, paz bulaw - Smierc to zmiana, koniec etapu, paz bulaw kojarzy mi się z kims szczuplym :P

 

Najważniejsze wydarzenie tego roku: x Krolowa Bulaw, Sad ostateczny, 6 puch - Cos mi się kojarzy że tą wagę osiągnę :) Wrócę do idealnej (dla mnie) sylwetki

 

Jak bedzie wygladac moje zycie za rok: As pucharow 4 bulaw, 10 mieczy - Mam tu dwie mozliwosci. Dobra i zła

Dobra : Moj ukochany mi się oświadcza (as pucharow), 4 bulaw+10 mieczy koniec zycia bez deklaracji, nowy etap stary odchodzi

Zła: Poznaje kogos nowego,albo juz jestem (as pucharow) , moj obecny zwiazek sie konczy (4 bulaw+10 mieczy)

 

 

*EDIT*

Zasmuciły mnie te karty uczuciowe, dlatego dopytałam:

 

Kto zerwie: Słońce - pomyslałam, czyzby ja?

Ponowie potasowałam

Czy ja zerwe w przyszlośći? - 5 buław - jakby mnie coś wkurzyło, zamieszało mną,tu jest działanie, chaotyczne.

Czy On zerwie w przyszlosci? - 4 denary - on tego nie zrobi, tu jest stabilnosc i przywiązanie

 

Dlaczego miałabym z nim zerwac? Głupiec, 8 denarów, 6 mieczy, Rydwan - Moja przeprowadzka? Nowy początek w tym głupcu, albo jakby przestało mi zależeć?

 

Co mam robić teraz , albo w przyszłości aby nie dopuścić do zerwania? - 9 pucharów, 5 denarów, 5 pucharów, Umiar - Cieszyć się tym co już jest, pielęgnować to, 5 denarów w tym pytaniu daje mi przeczucie, jakby tego po prostu nie robić tzn nie zrywać bo Diabeł mówiłby ze nic nie mogłabym zrobić, ale 5 denarów to brak,bieda więc brak działania z mojej strony, ale na drugiej pozycji, jakby to odemnie zależało, 5 pucharów... wybaczyć coś, Umiar nie podejmować pochopnych działań, wyciszyć się, potraktować sprawę na spokojnie

 

Zapraszam do komentowania :P

Edited by JagodowaTruskawka
Link to comment
Share on other sites

  • Maestro

Prezenty od losu - co samo przyjdzie w ciągu najbliższego roku

 

W uczuciach – Rydwan, paz mieczy, Pustelnik - te karty wyglądają na jakąś kłótnię i rozstanie w jej efekcie, albo może nie tyle na rozstanie, co na oddalenie się od siebie

W studiach – cesarz, 10 buław - nadmiar obowiązków, za dużo weźmiesz na siebie, ew. widze tu jakis konflikt z Dziekanem lub promotorem

W finansach – as mieczy, 7 denarow tak jak mówisz mogą być nowe zlecenia

 

W zdrowiu figura/waga– rycerz pucharow, 9mieczy - schudniesz z powodu problemów enocjonalnych

 

Niespodzianka ,cos co ucieszy– 8 denarow, rycek mieczy, 5 mieczy nie wiem czy to może ucieszyć, ale może komus zagrasz na nosie, albo odkryjesz,ze ktos jest nie w porządku wobec Ciebie, jest nieszczery

 

Ostrzeżenie – kapłan,as denarow - może, żebyś uważała na jakiegoś starszego mężczyznę, który będzie chciał Ci coś zaoferować..

 

Na co zapracuję sama

W uczuciach – cesarzowa, 3 denary, kolo - karta Koła fortuny odwraca sytuację, teraz widać, że jest bardzo dobrze, ale cos sie zmieni nagle...

 

W studiach– Slonce, 9 denarow, paz denarow dasz radę , widać, ze wszytsko ułozy się po Twojej myśli

W finansach – 9 denarow, 6 denarow tak jak piszesz, sama na nie zapracujesz ;)

 

W zdrowiu/figura/waga – Smierc, paz bulaw - Schudniesz i będziesz dobrze wyglądać

 

Najważniejsze wydarzenie tego roku: x Krolowa Bulaw, Sad ostateczny, 6 puch - jakaś przyjaciółka z dawnych lat wróci w Twoje zycie

 

Jak bedzie wygladac moje zycie za rok: As pucharow 4 bulaw, 10 mieczy - dla mnie to zakończenie zwiazku

Link to comment
Share on other sites

  • Ekspert

W uczuciach – Rydwan, paz mieczy, Pustelnik - Może być trochę kłótni, nerwów i szarpaniny, może czasowe rozstanie w tym Pustelniku.

W studiach – cesarz, 10 bulaw - No będziesz miała bardzo dużo pracy.

 

W finansach – as mieczy, 7 denarow - No powinno być całkiem nieźle ;) 7 Denarów to zawsze jakiś zysk.

 

W zdrowiu figura/waga– rycerz pucharow, 9mieczy - Też bym odczytała, że sfera emocjonalna wpłynie na Twoją wagę, schudniesz.

 

Niespodzianka ,cos co ucieszy– 8 denarow, rycek mieczy, 5 mieczy - No nie wiem, może wpadniesz na jakiś pomysł związany z pracą i wykażesz się sprytem. Trochę lajtowa interpretacja ;P.

Ostrzeżenie – kaplan,as denarow - No uważać na kogoś starszego, jakiś autorytet to może być.

 

Na co zapracuję sama

W uczuciach – cesarzowa, 3 denary, kolo -Sama chyba zapoczątkujesz zmiany w sferze uczuciowej.

 

W studiach– Slonce, 9 denarow, paz denarow - Coś Ci się uda, może jakiś projekt :)

 

W finansach – 9 denarow, 6 denarow Bardzo ładne karty, będzie kasa :)

 

W zdrowiu/figura/waga – Smierc, paz bulaw - Zmieni się Twoje podejście do kwestii wagi i będziesz bardziej aktywna, w efekcie czego schudniesz ;).

 

Najważniejsze wydarzenie tego roku: x Krolowa Bulaw, Sad ostateczny, 6 puch - Coś związanego z rodziną, tak mi się kojarzy i karta Sąd i 6 Pucharów. Być może związanego z kobietą z rodziny, albo kimś, kogo znałaś wcześniej ( 6 Kielichów).

 

Jak bedzie wygladac moje zycie za rok: As pucharow 4 bulaw, 10 mieczy - Mogłaś dociągnąć po 10 Mieczy,też mi to wygląda niestety na koniec związku.

Link to comment
Share on other sites

Zasmuciły mnie te karty uczuciowe, dlatego dopytałam:

 

Kto zerwie: Słońce - pomyslałam, czyzby ja?

Ponowie potasowałam

Czy ja zerwe w przyszlośći? - 5 buław - jakby mnie coś wkurzyło, zamieszało mną,tu jest działanie, chaotyczne.

Czy On zerwie w przyszlosci? - 4 denary - on tego nie zrobi, tu jest stabilnosc i przywiązanie

 

Dlaczego miałabym z nim zerwac? Głupiec, 8 denarów, 6 mieczy, Rydwan - Moja przeprowadzka? Nowy początek w tym głupcu, albo jakby przestało mi zależeć?

 

Co mam robić teraz , albo w przyszłości aby nie dopuścić do zerwania? - 9 pucharów, 5 denarów, 5 pucharów, Umiar - Cieszyć się tym co już jest, pielęgnować to, 5 denarów w tym pytaniu daje mi przeczucie, jakby tego po prostu nie robić tzn nie zrywać bo Diabeł mówiłby ze nic nie mogłabym zrobić, ale 5 denarów to brak,bieda więc brak działania z mojej strony, ale na drugiej pozycji, jakby to odemnie zależało, 5 pucharów... wybaczyć coś, Umiar nie podejmować pochopnych działań, wyciszyć się, potraktować sprawę na spokojnie

Link to comment
Share on other sites

  • Maestro
Zasmuciły mnie te karty uczuciowe, dlatego dopytałam:

 

Kto zerwie: Słońce - pomyslałam, czyzby ja?

Ponowie potasowałam

Czy ja zerwe w przyszlośći? - 5 buław - jakby mnie coś wkurzyło, zamieszało mną,tu jest działanie, chaotyczne.

Czy On zerwie w przyszlosci? - 4 denary - on tego nie zrobi, tu jest stabilnosc i przywiązanie

 

Dlaczego miałabym z nim zerwac? Głupiec, 8 denarów, 6 mieczy, Rydwan - Moja przeprowadzka? Nowy początek w tym głupcu, albo jakby przestało mi zależeć?

 

Co mam robić teraz , albo w przyszłości aby nie dopuścić do zerwania? - 9 pucharów, 5 denarów, 5 pucharów, Umiar - Cieszyć się tym co już jest, pielęgnować to, 5 denarów w tym pytaniu daje mi przeczucie, jakby tego po prostu nie robić tzn nie zrywać bo Diabeł mówiłby ze nic nie mogłabym zrobić, ale 5 denarów to brak,bieda więc brak działania z mojej strony, ale na drugiej pozycji, jakby to odemnie zależało, 5 pucharów... wybaczyć coś, Umiar nie podejmować pochopnych działań, wyciszyć się, potraktować sprawę na spokojnie

 

Jeśli już; to on zerwie. Słońce to energia męska.Co do kart rady,to widać że powoli będą się wykruszac uczucia. Karty radzą; żeby cieszyć się tym co jest moment.Nie zamartwiac.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Rozklad urodzinowy na rok, zapozyczony od Ceres 07.03.2017 do 07.03.2018

 

Prezenty od losu - co samo przyjdzie w ciągu najbliższego roku

 

W uczuciachRydwan, paz mieczy, Pustelnik Oj było docieranie się! Oczywiscie bylo duzoo milych chwil, ale karty pokazaly raczej te najgorsze dla mnie doznania. 'Prezentami' był drobne nieporozumienia z ktorymi musiałam sobie poradzić - ot taka nauka jak życ w związku, ale zawsze sobie jakos radzilam z tym :) kilka razy się na niego wkurzalam, mialam mysli 'odchodze!" ale szybko mijalo i znajdowalismy porozumienie.

 

W studiach cesarz, 10 bulaw - kłody pod nogi miałam solidne, od maja to był istny koszmar, naliczyli mi dodatkowe opłaty, i kazali dodatkowo zaliczyć 4 nowe przedmioty, ale 15 grudnia obroniłam tytuł inż

 

W finansach as mieczy, 7 denarow do końca 2017 było cięzko, nieznaczny dopływ gotówki, kombinowalam skad miec więcej

 

W zdrowiu figura/waga rycerz pucharow, 9mieczy zamiast schudnac to przytyłam xD moje planowanie nie zmienilo się w czyny i nawalilam

 

Niespodzianka ,cos co ucieszy 8 denarow, rycek mieczy, 5 mieczy - na mojej obronie nie było najbardziej nieprzychylnego prowadzącego co mnie bardzo ucieszylo

 

Ostrzeżenie kaplan,as denarow NIE SŁUCHAĆ OFERT WYCHODZĄCYCH OD AUTORYTETÓW/OPIEKUNÓW - panie z dziekanatu mi 'doradzily' jeden krok przez który byłam stratna o 2 tysiące zł

 

Na co zapracuję sama

W uczuciachcesarzowa, 3 denary, kolo - na poczucie zadowolenia i swoje dobro - zdrowy egoizm który mi się opłacił

 

W studiach Slonce, 9 denarow, paz denarow obroniłam inż

 

W finansach 9 denarow, 6 denarow mogłam troche odłożyć, mało ale zawsze coś - poszło na przyjemności :) Ale to było już w 2018 roku

 

W zdrowiu/figura/waga Smierc, paz bulaw - zapracowałam na niezadowolenie

 

Najważniejsze wydarzenie tego roku: x Krolowa Bulaw, Sad ostateczny, 6 puch - było ich kilka najpierw moje zareczyny, potem śmierc jednej babci, potem byl ślub kościelny mojej siostry ciotecznej ( ale są po cywilnym 12 lat) i pogrzeb drugiej babci.. cięzko mi coś wybrać, chyba karty pokazały kilka wydarzeń, które tu wypisałam

 

Jak bedzie wygladac moje zycie za rok: As pucharow 4 bulaw, 10 mieczy - zareczona i kontynuje naukę na studiach mgr

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...