silver Napisano 31 Marca 2017 Napisano 31 Marca 2017 Cześć. Jak już wiecie jestem pielęgniarką pracującą na niezwykłym etacie. Zamężna, bezdzietna. Karty Iluminatti, cała talia, nie odwracam. W kwietniu planuję: W pracy mamy święto, spędzam święta w gronie rodziny, 24 kwietnia bronię pracę mgr, idę na kurs. Na razie o niczym więcej nie wiem. Chętnie przyjmę uwagi w interpretacji. AURA: 6 Mieczy, Gwiazda, Siła Jakiś wyjazd się szykuje, Gwiazda spełnia marzenia, Siła daje dobrą pozycję DOM: Król Mieczy, Królowa Mieczy, 8 Buław Porozumienie z partnerem na tle komunikacji, razem będziemy zajmowali się rachunkami ( Pity), pewnie na ostatnią chwilę PRACA: Rycerz Monet, Gwiazda, Król Monet Nagroda, uznanie, dobre wiadomości FINANSE: 2 Monet, 2 Mieczy, 3 Pucharów Nie będzie źle choć wydam trochę na świętowanie ZDROWIE: Król Buław, Kapłanka, Rycerz Monet Wizyta się szykuje u lekarza, który może odkryć przyczynę jakieś choroby kobiecej i ją wyleczy NIESPODZIANKA: Sprawiedliwość, 7 Mieczy, Cesarzowa Skojarzyło mi się, że coś zostanie mi przyznane zgodnie z prawem, odgórnie, OSTRZEŻENIE: 3 Mieczy, Paź Buław, 7 Monet Ktoś mi zrobi jakieś świństwo, ale mam to cierpliwie znieść. PODSUMOWANIE: Król Mieczy, 10 Pucharów, As Buław Sielanka z mężem i dużo nowych pomysłów i projektów (sexu?) CIĄŻA: 8 Monet, As Buław, Kapłanka no no no idzie ku dobremu 1 Cytuj