Jump to content

Dieta


zakretka23
 Share

Recommended Posts

Jaka dieta jest dla mnie odpowiedniejsza ?

 

1. Dla osob z insulinoopornościa

 

Świat Koło Fortuny Kochnakowie - ta dieta ewidentnie ustawiłaby hormony na odpowiedni poziom

 

2. Dieta zróżnicowana z dobrych jakościowo produktów w odpowiedniej ilości

 

Śmierc Księżyc Rydwan - trudności ze zmiana z powodów hormonalnych, ale na końcu jest jednak Rydwan czyli sukces, albo karty pokazały ze z powodów hormonalnych nie możność ruszenia do przodu

Link to comment
Share on other sites

Mi się wydaję, że ta pierwsza.

Z drugą też podobne do twojego mam skojarzenie: trudności ze zmiana z powodów hormonalnych.

Link to comment
Share on other sites

Jaka dieta jest dla mnie odpowiedniejsza ?

 

1. Dla osob z insulinoopornościa

Świat Koło Fortuny Kochnakowie - ta dieta ewidentnie ustawiłaby hormony na odpowiedni poziom

 

2. Dieta zróżnicowana z dobrych jakościowo produktów w odpowiedniej ilości

Śmierc Księżyc Rydwan - trudności ze zmiana z powodów hormonalnych, ale na końcu jest jednak Rydwan czyli sukces, albo karty pokazały ze z powodów hormonalnych nie możność ruszenia do przodu

 

Ja stawiam na 1, to są same AW, więc już samo to mówi, że to jest ważniejsze, i że ta dieta obróci się Ci na lepsze, a nr. 2 będzie wymagało dużego wysiłku, by ją opanować (wdrożyć, utrzymać dyscyplinę), chociaż może być szybciej widać efekty, ale jak pytasz o to co jest odpowiedniejsze ogólnie (bo nie mówisz czy chodzi o sam efekt schudnięcia czy o zdrowie np.) to uważam, że odpowiedniejsza jest dieta pierwsza.

Link to comment
Share on other sites

Organizm od razu zredagował pozytywnie na pierwsza dietę. Druga stosowałam trzy miesiące z marnym skutkiem. Zreszta w rozkładzie na dietę i trening na najlepsza dietę dla mnie wyszło Koło Fortuny.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nie jestem dietetykiem, ale wiem, ze dieta przy osteoporozie powinna być bogata w wapń i witaminę D. Każdego dnia potrzebujesz go ok. 1000 mg, czyli tyle, ile zawierają 3 szklanki mleka i 200 g chudego twarogu. Jedz regularnie 4–5 posiłków dziennie. W każdym z nich powinien znaleźć się nabiał oraz owoce lub warzywa. W menu może pojawić się również pieczywo, najlepiej pszenne albo pełnoziarniste. Zawarte w nim witamina B6, miedź i cynk wspomagają rozwój kości. Wiadomo unikać fast foodow oraz ograniczyć sól i alkohol. Musisz tez sie dowiedzieć co ogranicza wchlanalnosc wapnia np. szczaw, szpinak, botwinka.

Edited by zakretka23
Link to comment
Share on other sites

  • Maestro

Dla mnie druga jednak lepsza, bo oznacza konkretną zmianę, najpierw błądzenie po omacku, ale potem znalezienie złotego środka, suma kart Wieża. W pierwszym masz w sumie Diabła w podsumie, prędzej zaszkodzi niz pomoże.

Link to comment
Share on other sites

Inez2503 masz racje po trzech tygodniach instynktownie wróciłam do drugiej na ktorej tak naprawdę jestem od lat. Właściwe to juz styl zycia tylko cały czas eksperymentuje co jest dla mnie dobre, a co mnie i to damo dotyczy proporcji makroskladnilow :) Bez węgli w dni bez treningowe, w treningowe dodajemy węgle. Cały czas eksperymentuje.

Link to comment
Share on other sites

Zapomniałam dodać, ze ważnym składnikiem zdrowego żywienie jest radosc zycia, szczęście, sport, seks, sen - wszystkie w odpowiednich proporcjach :*

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

A wiec zmiksowałam oba sposoby odżywiania, wprowadziłam dodatkowy suplement na obniżenie kortyzolu. Nie wiem co to było - prawdopodobnie zatrzymywanie sie wody w organizmie, ktore trwało przez około cztery miesiące. Odpuściłam zmniejszyłem ilośc treningów ze względu na spotkania twowarzykie i imprezy w plenerze, gdzie piłam sobie prosecco. I wszystko wróciło do normy a nawet wyglądam lepiej. Przede mna jeszcze tygodniowy wyjazd po ktorym biorę sie za siebie i robie formę na wiosne:)))

Link to comment
Share on other sites

  • Maestro
A wiec zmiksowałam oba sposoby odżywiania, wprowadziłam dodatkowy suplement na obniżenie kortyzolu. Nie wiem co to było - prawdopodobnie zatrzymywanie sie wody w organizmie, ktore trwało przez około cztery miesiące. Odpuściłam zmniejszyłem ilośc treningów ze względu na spotkania twowarzykie i imprezy w plenerze, gdzie piłam sobie prosecco. I wszystko wróciło do normy a nawet wyglądam lepiej. Przede mna jeszcze tygodniowy wyjazd po ktorym biorę sie za siebie i robie formę na wiosne:)))

 

Co bierzesz na obnizenie kortyzolu?Ja tez mniej cwicze i faktycznie lepiej wygladam :)

Link to comment
Share on other sites

Z ćwiczeniami jest jak z dieta trzeba je dopasować indywidualnie i dbac o regeneracje. Suplementują się ashwagandha tylko to nie dla osob ktore maja problemy np z tarczyca. W kazdym razie lepiej dopytać sie swojego lekarza.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...