Skocz do zawartości

Lipiec - Iwka


Iwka78

Rekomendowane odpowiedzi

Od 27 czerwca zaczynam nową pracę. Studiuję podyplomowo. Chodzę regularnie na siłownie, jeszcze się odchudzam. Jestem mężatką i mam dzieci.

 

1. Dom i rodzina: mag, 8 denarów, 2 mieczy+rydwan - będzie dość intensywnie, zaznacza się tutaj moja nowa praca. Mamy zamiar kupić auto i możliwe, że 2 mieczy pokazuje podpisanie umowy, a rydwan to samochód.

 

2. Szkoła- 5 pucharów, as buław, 10 pucharów - niestety, ale wydaje mi się, że jednak te studia to był zły wybór i to właśnie pokazuje 5 pucharów. W asie buław będzie jak zwykle energicznie i bardzo emocjonalnie jak zawsze.

 

3. Praca- eremita, 5 mieczy, 4 buław - będę czuć się samotnie i będę kombinować, dopiero na koniec miesiąca będę zadowolona.

 

4. Odchudzanie, siłownia/sylwetka - głupiec, wieża, cesarzowa- widać, że mam na siłowni nowe ćwiczenia, w wieży widziałabym szybką poprawę sylwetki.

Odnośnik do komentarza

1. Dom i rodzina: mag, 8 denarów, 2 mieczy+rydwan - fajnie i rodzinnie auto uda się kupić będziesz zadowolona mimo nawału obowiązków

 

2. Szkoła- 5 pucharów, as buław, 10 pucharów - smutek, jakiś pomysł, ale będzie ci ciężko, może to już końcówka i dasz radę?

 

3. Praca- eremita, 5 mieczy, 4 buław - będziesz osamotniona, ktoś może cię oszukać ale też miłe chwile cię czekają.

 

4. Odchudzanie, siłownia/sylwetka - głupiec, wieża, cesarzowa- wprowadzisz nowości po których szybka zmiana i przestój się skończy w Cesarzowej nowa Ty.

 

Miłego lipca.

PS. Zobacz na wzajemnej mój lipiec jak możesz :)

  • Lubię to! 1
Odnośnik do komentarza

1. Dom i rodzina: mag, 8 denarów, 2 mieczy+rydwan

Tak, raczej sprawa z samochodem będzie załatwiona + widać polepszenie kwalifikacji, może związane z nową pracą;

2. Szkoła- 5 pucharów, as buław, 10 pucharów

Widać rozczarowanie na początku, ale potem będzie znowu chęć do działania i pomysły i humor się poprawi w końcu;

3. Praca- eremita, 5 mieczy, 4 buław