Skocz do zawartości

Rozmowa o prace


zakretka23

Rekomendowane odpowiedzi

Jutro ma rozmowę o prace w banku. Nigdy nie rokowała w banku mam doswidczenie z innymi dużymi finansowymi instytucjami. Aplikowałam na stanowisko na ktore powiedzmy sobie szczerze nie mam ani doświadczenia ani zbytniej orientacji co bym miała robic :) aczkolwiek jestem gotowa na nowe wyzwania. Zwyczajnie w chwili desperacji i chęci zmiany wysłałam z 50 CV na ogłoszenia związane z finansami tutaj jednak w grę wchodzi rownież informatyka. Najważniejsze ze energia ruszyła i chociaz zobaczenia wyglądają teraz rozmowy o prace :)

 

Jak bede sie czuła na tej rozmowie? Kompletnie jestem nie przygotowań bo wlasnie przyjechałam z wakacji.

 

3 bulawy Slonce 2 miecze - na początku bede czuła się dobrze opowiadając o jakiś planach i pokazując swoje osobowość jestem z 19 sierpnia i karta słońca jeste moja karta, ale pozniej jakoś sie zablokuje Hmm

 

Jak wypadnie w oczach osoby rekrutującej ?

 

3 monety Królówa mieczy Sad - wypadnie jako inteligenta kobieta z potencjałem na rozwój i bedzie chciał sie do mnie odezwać

 

Wynik z innej tali Kapłan 2 puchary As monet Królowa mieczy byc moze bedą chcieli mnie zatrudnić ale warunkiem bedzie dalsze kształcenie sie Hmm ...nie wiem jak tak płaca ;)

 

Czy ta praca jest dla mnie ? Koło Fortuny Ksiezyc 2 miecze 2 puchary - karty pokazują, ze jest to karma, ktora bedzie zmuszała mnie do zmiany pracy i moze ta rozmowa jest po to bym wyzbyła sie leków przed takimi spotkaniami ....los chyba ma dla mnie lepsza opcje i powinnam sie wstrzymać

Edytowane przez zakretka23
Odnośnik do komentarza

Dobrze wpadniesz, mam wrażenie, że wezmą :) Sad może oznaczać 2 etap, zatrudnienie, monety są dobre na pracę ;) Kapłan wyciągnęłam przed tym, jak mnie zatrudnili, as monet - szan tam zapracować, propozycja, 2 kielichy mogą oznaczać umowę :)

Powodzenia ;)

Odnośnik do komentarza