Skocz do zawartości

Gabinet wróżb - Ameners


Ameners

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Serdecznie!

 

Mam na imię Marcin, i jestem doradcą ezoterycznym, kartami Tarota zajmuję się od kilku lat. To przy pomocy jego energii odpowiadam na państwa pytania, codziennie odkrywając go na nowo...

 

W mojej pracy ezoterycznej kieruję się empatią, wrażliwością, szczerością i zaangażowaniem. Temat magii i wróżb zapoczątkował u mnie we wczesnym dzieciństwie, pamiętam że miałem przeczucia i prorocze sny. Ostatnio nawet przebłyski Jasnowidzenia a bynajmniej zdolności mediumiczne...  dlatego serdecznie zapraszam tych, którzy potrzebują pomocy, rady, wsparcia od kart - proszę pamiętać iż Tarot wskazuje tylko Nam drogę, a decyzję którą z nich podążyć podejmujemy sami. Miej na uwadze iż wróżba nigdy nie jest wyrokiem, jest zarysem możliwości jakie w danym temacie ma przed sobą pytający. 

 

3511728-tarot-wallpapers.thumb.jpg.a039d2ff77cbedcbcd33c4072c85e251.jpg

 

Regulamin:
★ pytanie musi być zadane jasno i konkretnie,
★ do prognozy potrzebuję: Imię, datę urodzenia oraz obecny kolor włosów - jeśli pytamy się o osoby trzecie również ich dane będą przydatne.
★ nie stawiam kart osobom niepełnoletnim, po upojeniu alkoholowym, kobietom w ciąży, osobom które wpadają i wypadają po wróżbę i tych powielających pytania oraz osobom w złym stanie psychicznym (karty są ,,mądre" i potrafią takie informacje przekazać),
★ również zajmuję się sprawami trudnymi, nietypowymi, niezależnych od płci, orientacji, poglądów itd.. jeżeli nie chcesz pewnych spraw ujawniać publicznie na Forum, możesz zwrócić się na PW, naznaczając taką informację w wątku - odpowiedź również będzie podana tutaj, przy czym zachowując pełną dyskrecję. 
★ specjalizuję się w dziedzinach uczuć, zdrowia, finansów,
★ nie poszukuję rzeczy, osób zaginionych oraz nie kontaktuje się osobami zmarłymi - bo takowe pytania też się zdarzają.
★ możesz zadać 3 pytania w ciągu 2 miesięcy,