Skocz do zawartości

Żywioły - Jakie korzyści ?


ToosT

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem może nie tyle zielony w temacie, co w żywiołach. ( na wstępie - jestem wodą ). Dużo czytałem na acheroncie i mam parę książek o tematyce ezoterycznej, które tłumaczą w jaki sposób jednoczyć się z żywiołem i rozumieć go. Jestem kimś kto jest raczej spontaniczny z charakteru i nie próbuję tego zrobić na siłę, lecz spokojnie i "na lajcie" w pełni skoncentrowany i rozluźniony - sądzę, że tak właśnie powinno to wyglądać.

 

Ale jedno pytanie - w legendach, starych opowiadaniach i wielu historiach oraz książkach pisze się o ludziach którzy naprawdę potrafili kontrolować żywioły. Coś w stylu zmiana wielkości ognia, przesuwanie wody czy zmiana kierunku wiania wiatru. Wszyscy pewnie wiedzą, o czym mówię - i tutaj pytanie - czy naprawdę można coś takiego osiągnąć, i gdzie są tego granice? Może zadam jeszcze jedno pytanie - czy ktoś coś takiego potrafi? Rozumiem istotę żywiołów, ale czy istnieją widoczne korzyści które można nazwać by "dowodami" na efekty naszych działań.

 

Nie wymagam zobaczyć aby uwierzyć

bo wiem, że to działa odwrotnie

 

ale odpowiedź na to pytanie w rozwiniętej i zrozumiałej formie bardzo mnie ucieszy : )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach