Jump to content

Styczeń 2019 ZWERYFIKOWANY

Iwka78

Recommended Posts

Matka, żona, dwójka nastolatków w domu, studiuję podyplomowo i 2 miesiąc jestem w nowej firmie.

Dom i rodzina: 5 buław, 7 denerów, 3 denarów - początek miesiąca kiepski, będą jakieś nieporozumienia, brak cieroliwości bym widziała, a później chyba moja szkoła się zaznacza

Życie zawodowe: król denarów, 6 mieczy, 8 pucharów+10 pucharów - początek miesiąca stabilny, szykuje się jakaś zmiana, z której początkowo nie będę z niej zadowolona, ale później jakoś przegryzę tą sytuację

Podyplomówka: as mieczy, świat, 9 mieczy+kapłan -  czekają mnie jakieś fajne zadania, dzięki którym się otworzę, będę też przeżywać, bo to nasz ostatni zjazd przed obroną...

Odchudzanie/siłownia/dieta: wieża, 4 buław, 2 mieczy - tu nastąpi jakaś duża zmiana, będę zadowolona, ale na koniec miesiąca jakieś wahania będą...

Rozwój duchowy: sąd, 3 miecze, królowa mieczy - będę się oczyszczać i będzie to dość bolesne, ale w mieczowej powiedziałabym, że skuteczne

W dniu 3.01.2019 o 22:49, Iwka78 napisał:

Matka, żona, dwójka nastolatków w domu, studiuję podyplomowo i 2 miesiąc jestem w nowej firmie.

Dom i rodzina: 5 buław, 7 denerów, 3 denarów - jakieś małe sprzeczki, gorąca wymiana zdań. Ewentualnie wspólnie spędzony czas w aktywny sposób. Bez większych wydarzeń, spokojnie, a może nawet trochę nudno. Pomoc dzieciom przy nauce? 

Życie zawodowe: król denarów, 6 mieczy, 8 pucharów+10 pucharów - tak jakby ktoś odszedł z pracy, co wywoła jakąś ulgę, radość. 

Podyplomówka: as mieczy, świat, 9 mieczy+kapłan -  bystry umysl, poszerzanie horyzontów oraz zagłębia ie wiedzy. Możliwa nauka po nocach. 

Odchudzanie/siłownia/dieta: wieża, 4 buław, 2 mieczy - aktywnie, ale trochę jakbyś zastanawiała się, czy to jest w tym momencie ważne. 

Rozwój duchowy: sąd, 3 miecze, królowa mieczy - odrodzenia jakiś starych traum. Aby się oczyścić trzeba uwolnić emocje, a tutaj widać kobietę, która podchodzi głową a nie sercem.