Skocz do zawartości

Praca zawodowa


zakretka23

Rekomendowane odpowiedzi

Od grudnia jestem w nowej pracy - duzo nauki i pracy, ludzie dość znerwicowani ale przychylni ...nie wiem czy to miejsce dla mnie :) wolny duch ..jak sie potoczy praca zawodowa do pol roku ? Jesli chodzi o runu jestem początkująca i posłużę sie intuicja :) 

Odala Laguz Algiz 

 

Wiec nowa praca przydarzyła mi sie nie bez powodu i mimo, ze na początku moze wydawać sie złym wyborem przy zachowaniu cierpliwosci, akceptacji moze przynieść dobrobyt. Jest początkiem nowego, a nowe uruchomii przepływ energii, ktora to była zblokowana przez ostatnie lata. Jesli podejde w sposób pozytywny do nowej pracy moze byc początkiem nowej, obiecującej i satysfakcjonującej drogi. Runa Algiz mowi o tym ze znalazłam sie w odpowiednim miejscu dla siebie choc moze trudno teraz w to uwierzyc. Ryzyko, ktore teraz podjęłam w przyszłość przyniesie odpowiednie dla mnie profity. 

Edytowane przez zakretka23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z twoją interpretacja: firma (othala), miejsce, gdzie się znalazłaś, sprzyja twojemi rozwojowi wewnętrznemu( laguz, algiz). To nowa droga, którą cię nauczy pokonywać szczęśliwie trudności :)

Nieprzypadkowe miejsce w pracy - to etap, potrzebny ciebie dla zaawansowania, rozwoju :)

Tak to widzę ;)

Może ktoś lepiej powie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ekspert

Ja to czytam inaczej.

Odala - to miejsce przyjazne, tu jest na pozycji przeszłości, a więc jest to przyczyna, która wpłynęła/ doprowadziła do tego, co jest teraz. Ona oznacza własność, ojcowiznę, w skrócie dom, miejsce, które jest twoją przystanią. A więc szukając dobrego miejsca trafiłaś do tej pracy.

Laguz to woda, żywioł płynny - coś co się nieustannie zmienia (lub co trzeba zmienić bądź odblokować) - jest na pozycji teraz. Wskazuje, że  sytuacja może się zmienić.