Skocz do zawartości

Runy dla Tulii


Ismer

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator

Tullia, Twoje Drzewo życia

 

1. czego powinnaś się nauczyć: Ingwaz (odwr.)
2. co będzie dla ciebie wyzwaniem: Jera
3. jaka jest twoja runa przewodnia: Sowilo (odwr.)
4. jaka runa (jaka jej moc) będzie ci pomocna: Hagalaz (odwr.)
5. co jest przestrogą: Kenaz (odwr.)
6. z czym powinnaś się rozstać: Tiwaz (odwr.)
7. jaki będzie skutek poznania tej lekcji: Algiz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość Lianna

Może ktoś coś cokolwiek napisać? Nie znam się przyznam szczerze, a na odwróconych- to black magic totalnie ;)

Czytałam oczywiście, ale jak ktoś ma wiedzę, to super :)

Edytowane przez Tullia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość SooYoung

Napiszę, że nie używam run odwróconych, opiszę je normalnie i sama ocenisz jak to wszystko widzisz :) 

 

2. co będzie dla ciebie wyzwaniem: Jera - 

Zebranie plonu - swoich działań oraz oczekiwań. Może dotyczyć to zajścia w ciążę oraz  sytuacji z tym związanych w tym reakcji otoczenia. Jest to też odpowiedź na pytanie co zostawię po sobie, co zrobię ze sobą, żebym się mogła zrealizować, w pełni rozwinąć w życiu, czuć spełnienie. To poszukiwanie i odczuwanie szczęścia. 
7. jaki będzie skutek poznania tej lekcji: Algiz

Jest to bolesna lekcja, wymagająca wejścia w głąb siebie. Runa Algiz rani, nie chroni a rani i trzeba się na to przygotować. Jest to wycofanie się, schowanie się w swoim świecie. Skutek może być taki że na pewne sprawy będziesz po prostu obojętna. może to i dobrze bo skupisz się tylko na tym co Cię rozwija. 

 

Pozostałe runy odczytuję w pozycji normalnej

 

1. czego powinnaś się nauczyć: Ingwaz (odwr.)

3. jaka jest twoja runa przewodnia: Sowilo (odwr.)
4. jaka runa (jaka jej moc) będzie ci pomocna: Hagalaz (odwr.)
5. co jest przestrogą: Kenaz (odwr.)
6. z czym powinnaś się rozstać: Tiwaz (odwr.)