Administrator Ismer Napisano 26 Stycznia 2019 Administrator Napisano 26 Stycznia 2019 Mana, Twoje Drzewo Życia: 1. czego powinnaś się nauczyć: Isa 2. co będzie dla ciebie wyzwaniem: Gebo (odwr.) 3. jaka jest twoja runa przewodnia: Sowilo (odwr.) 4. jaka runa (jaka jej moc) będzie ci pomocna: Berkanan (odwr.) 5. co jest przestrogą: Ansuz 6. z czym powinnaś się rozstać: Raidho 7. jaki będzie skutek poznania tej lekcji: Mannaz 1 Cytuj
Mana Napisano 27 Stycznia 2019 Napisano 27 Stycznia 2019 Jestem początkująca w runach więc każda pomoc w interpretacji będzie pomocna. 1. czego powinnaś się nauczyć: Isa Panować nad emocjami, być spokojniejsza, mniej nerwowa. Cierpliwości. Zaakceptowania swojej indywidualności. Poleganie na sobie. 2. co będzie dla ciebie wyzwaniem: Gebo (odwr.) Miłość? Odnalezienie harmonii, równowagi. Zaakceptowanie samotności? 3. jaka jest twoja runa przewodnia: Sowilo (odwr.) Podążanie indywidualną ścieżką, poznanie. Uważać na nawyki, podążanie drogą innych, naiwność. 4. jaka runa (jaka jej moc) będzie ci pomocna: Berkanan (odwr.) Nowy początek, energia kobieca. Może chodzi o przezwyciężenie samotności i założenie własnego domu? 5. co jest przestrogą: Ansuz Uważać na słowa zarazem mówione przez siebie jak i te wypowiadane przez innych. Słowo może wiele. 6. z czym powinnaś się rozstać: Raidho Przerwać powtarzalność, cykliczność? Nie tworzyć? (w wolnych chwilach lubię sobie popisać, choć ostatnio tekstów własnych coraz mniej… typu opowiadanie)… 7. jaki będzie skutek poznania tej lekcji: Mannaz Bycie bardziej człowiekiem. Zrozumienie współzależności. 2 1 2 Cytuj
Mana Napisano 4 Lutego 2019 Napisano 4 Lutego 2019 Byłabym wdzięczna jakby ktoś napisał też swoją interpretację... a przynajmniej pozycji 6: Raidho... Cytuj