Jump to content

Runy dla Mana

Ismer
 Share

Recommended Posts

• Administrator

Mana, Twoje Drzewo Życia:

1. czego powinnaś się nauczyć: Isa
2. co będzie dla ciebie wyzwaniem: Gebo (odwr.)
3. jaka jest twoja runa przewodnia: Sowilo (odwr.)
4. jaka runa (jaka jej moc) będzie ci pomocna: Berkanan (odwr.)
5. co jest przestrogą: Ansuz
6. z czym powinnaś się rozstać: Raidho
7. jaki będzie skutek poznania tej lekcji: Mannaz

• Thanks! 1

Jestem początkująca w runach więc każda pomoc w interpretacji będzie pomocna.

1. czego powinnaś się nauczyć: Isa

Panować nad emocjami, być spokojniejsza, mniej nerwowa. Cierpliwości. Zaakceptowania swojej indywidualności. Poleganie na sobie.

2. co będzie dla ciebie wyzwaniem: Gebo (odwr.)

Miłość? Odnalezienie harmonii, równowagi. Zaakceptowanie samotności?

3. jaka jest twoja runa przewodnia: Sowilo (odwr.)

Podążanie indywidualną ścieżką, poznanie. Uważać na nawyki, podążanie drogą innych, naiwność.

4. jaka runa (jaka jej moc) będzie ci pomocna: Berkanan (odwr.)

Nowy początek, energia kobieca.

Może chodzi o przezwyciężenie samotności i założenie własnego domu?

5. co jest przestrogą: Ansuz

Uważać na słowa zarazem mówione przez siebie jak i te wypowiadane przez innych. Słowo może wiele.

6. z czym powinnaś się rozstać: Raidho

Przerwać powtarzalność, cykliczność? Nie tworzyć? (w wolnych chwilach lubię sobie popisać, choć ostatnio tekstów własnych coraz mniej… typu opowiadanie)…

7. jaki będzie skutek poznania tej lekcji: Mannaz

Bycie bardziej człowiekiem. Zrozumienie współzależności.

• Like 2
  • Cool 1
  • Medal 2

• Administrator

Raido jest runą podróży we właściwym (naturalnym) rytmie i ruchu, ale nie prędkości (szybkości), więc jeśli piszesz, ale masz tekstów coraz mniej i uważasz to za niekorzystne dla siebie - to runa ta radzi, byś rozstała się z myślą o "szybkości tworzenia" i pogodziła ze swoim własnym rytmem, gdyż wszystko dzieje się we właściwym sobie czasie. Taki a nie inny jest teraz Twój rytm.