sohikaa Posted June 7, 2009 Posted June 7, 2009 Witam jestem tu zupełnie zielona i chciałabym się dowiedzieć czy ktokolwiek mógłby mi powiedzieć( po przeczytaniu opisu moich dwóch snów) czy ze mną aby wszytko jest w porządku. Otóż miewam bardzo abstrakcyjne sny, komukolwiek je opowiadam to spotykam się z zaskoczeniem, śmiechem i pukaniem w głowę ;p :puknijsie:z resztą one same tez mnie szalenie śmieszą. Przytoczę przykładowe 2 które zapamiętałam wręcz idealnie: 1) Mieszkam w domku jednorodzinnym z ogrodem, wzdłuż płotu biegnie żwirowa ulica ( to akurat prawda). Była piękna pogoda, słoneczne popołudnie, raczej zachodzące po woli słońce, wsiadam na mój rower, znajduję sie na tej żwirowej ulicy, troszeczkę oddalona od domu, obok mnie stoi kuzyn mojego chłopaka, znam go dobrze, lubie go, bardzo pozytywny chłopak,( na razie zaczyna się normalnie ;]) zagaduje mnie czy nie chciałabym się z nim ścigać przez całość drogi aż do zakrętu( zakręt do sąsiadów to ok 300m od miejsca gdzie staliśmy), zgadzam się ponieważ wiedziałam ze jestem na rowerze a on mógł tylko biec, kiedy wyruszyliśmy wyraźnie go wyprzedzałam lecz po jakims czasie poczułam opór i cieżar, nagle zdałam sobie sprawę ze toczę???:tongue: przed sobą fotel, duzy czerwony na kółkach ale dalej jadąc na rowerze..., po prostu moje przednie koło popychało w jeździe ten fotel ( taki sam fotel mam u mnie w pracy, lubie na nim siadac bo jest duży i miękki). Na domiar złego na tym fotelu lezalo dziecko, które z resztą też dobrze znałam. Był to chłopiec którym opiekowała się moja przyjaciółka w Anglii, (w zeszłe wakacje pojechałam do Anglii i też spędziłam z nim troche czasu niańcząc go). Chłopczyk na fotelu spał.Trudząc sie dalej jazdą, powoli zbliżałam sie do mety, kuzyn mojego chłopaka dawno mnie wyprzedził. Dalej jadąc na rowerze nagle spojrzałam na pedały i zobaczyłam ze mój rower nie jedzie po drodze tylko po wodzie!! moje koła wyraźnie się zanurzały w ulicy ;p dobra jechałam dalej, jadę i jade a tu nagle po mojej praw