Skocz do zawartości

9 z sumy dnia i miesiąca


zakretka23

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem ciekawa doświadczenia osob, ktore maja z sumy dnia i miesiąca 9. Jak wiadomo osoba taka musi zamknąć ilesc tam relacji karmicznych - partnerskich, rodzinnych, koleżeńskich by moc wejść w zdrowa relacje partnerska, ktora nie bedzie przerwana. Jestem ciekawa waszego doświadczenia z taks wibracja. Osobiście taka posiadam i mimo, ze przeszłam duzo relacji od partnerskich długoletnich po inne to teraz jestem sama:) korzystam z tego rozwijają sie, a jak u was to wyglada ? 

Edytowane przez zakretka23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość Relaksa

Nie znam się na Numerologii, ale chodzi Ci chyba o tzw. Klucz Wcielenia? Jest teoria, że w dojrzałym życiu nie ma to już wpływu na nas, ale osobiście uważam, że czasami czym skorupka za młodu nasiąknie, to czasem i do późniejszego wieku może zalatywać, choć jak ze wszystkimi wibracjami, może to być pozytywne, negatywne, albo właśnie już raczej neutralne. Ja nie napiszę z własnego doświadczenia w sensie osobistego, ale z bliskiego otoczenia kobieta z 9 z KW, zweryfikowane przez samo życie, na przestrzeni dziesiątek lat i nie wiem, czy będzie jakaś zbieżność z Tobą i czy Ci się coś z tego przyda - nie bierz ewentualnie zbytnio do siebie, bo to nie będzie niestety hymn pochwalny, ale jest to z mojego punktu widzenia, bo pewno się by znalazł ktoś, kto by uznał poniższe za cool.