Skocz do zawartości

Szukam swojej drogi


Iwka78

Rekomendowane odpowiedzi

Pracuję jako handlowiec i nie lubię tej pracy. Ciągłe pretensje klientów, dlaczego nie ma ich towaru... i tak w każdej firmie, w tej branży. 

Plus jest taki, że jest tu w miarę spokojnie i mam blisko, ale wiem, że muszę się przebranżowić/przekwalifikować... w związku tym położyłam karty. Będę wdzięczna za Wasze interpretacje.

 

Czy to jest dobry moment, aby szukać innej pracy? - rycerz mieczy, 3 denarów, 2 buław, i dalej mi poleciały: śmierc, kochankowie, sąd, 10 buław - nie, to nie jest dobry moment, jeszcze powinnam zostać tu, gdzie jestem. Zmiana może być na ten moment na gorsze, jeszcze większe obciążenie niż teraz.

 

Kiedy zacząć szukać innej pracy? Kiedy będzie ten odpowiedni moment? Królowa denarów, 4 buławy, 7 mieczy - oj mam nie kombinować tylko siedziec tutaj na dupie

 

Jakie są moje szanse, aby znaleźć pracę, nie jako handlowiec i nie w dziale sprzedaży? 10 buław, 2 buław, 9 denarów - będzie mi bardzo trudno, ale powinnam obserwować rynek pracy, bo jest jakaś szansa na zmianę

 

Czy to jest dobry moment, aby się przekwalifikować i iść na jakieś szkolenia, które pomogą mi odejść od sprzedaży? Śmierć, cesarz, 7 denarów, 8 denarów- to jest dobry moment, aby rozpocząć proces zmiany, zaplanować wszystko i krok po kroku realizować, a praca będzie, ale nie tak szybko.

 

Czy marketing jest dla mnie dobrym kierunkiem? Królowa mieczy, rycerz mieczy, 4 miecze - absolutnie to nie jest mój kierunek

 

Jaki kierunek wybrać, abym była w końcu się odnalazła? 8 buław, księżyc cesarzowa - kierunek, w którym jest ruch, na mojej karcie jest kobieta, ktora biegnie i wygląda na wojowniczkę, księżyc to jest praca zmianowa, praca artystyczna, kojarzy mi się też to z pracą z kobietami, a cesarzowa sama sobie jest panią, ale to jest też osoba, ktora dba o wygląd, o ciało...