Skocz do zawartości

Moc księżyca a medytacja/wizualizacja


Grimgnaw

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chciałbym wam zadać ważne pytanie.

Nie raz mówi się, że księżyc ma swoją moc i w jakiś jego cyklach medytacja/wizualizacja jest bardzo spotęgowana przez jego siłę. Mógłby to ktoś doświadczony wytłumaczyć? Jak czerpać z tej mocy księżyca aby spotęgować siłę medytacji/wizualizacji i kiedy to najlepiej robić?

Pozdrawiam Serdecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, sea_creature napisał:

Nie znam się na tym (więc po co się odzywasz?? ;p ) ale w tym temacie polecam bloga [....]. Ogrom informacji na temat tego co się dzieje aktualnie z planetami, ale przede wszystkim z naszym satelitą księżycem. W jakim księżyc jest znaku, jak to na nas wplywa, co warto zrobić w tym czasie. Przed każdym nowiem i pełnią jest post dokładnie opisujący nów/pełnię w danym znaku, info nad czym akurat w tym momencie warto pomedytować, co wizualizować, czy odprawiać rytuały. Bardzo ciekawa stronka :) 

Dziękuje bardzo moja droga. Na pewno zajrzę na bloga i poczytam :)

Edytowane przez Makrela
regulamin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderators

Znam ten blog. W części informacyjnej (co gdzie jest) jest spoko, natomiast co do opisów pełni/ nowiu i w ogóle poszczególnych faz Księżyca w całej tej części ezo, to jest, delikatnie mówiąc - badziewie. Autorka przepisuje te informacje z książek, najczęściej niskich lotów i w dodatku są one ze sobą często sprzeczne. To się da wyłuskać; ja poświęciłem niegdyś sporo czasu temu co ona tam wrzuca. I co proponuje odpłatnie. Zn. to nie mój strój co robi, ale ceny ma zbójeckie w stosunku do jakości. Dlatego osobom, które z astrologią dopiero się oswajają nie polecam bezgranicznego zaufania do informacji tam zamieszczanych. Zapoznać się - tak, ufać - nie, najpierw poczytać to i owo, w sieci, w książkach, iść na jakieś warsztaty i dopiero potem wcielać coś w zycie, nie odwrotnie.

  • Lubię to! 2