Skocz do zawartości

Pomoc nowej osobie :)


Yammmy13

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem osobą początkująca w świecie magii. Polecacie może jakieś księgi w których mógłbym znaleźć sporo przydatnych informacji na start. Jak działają rytuały czy w ogóle działają bo tego nie jestem pewien co byłby mi potrzebę do nich coś o istotach które się wzywa  co powinienem robić aby ryzyko było mniejsze i ogólne informacje dla nowej osoby z góry dziękuję za każdą informację 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ekspert

Wydaje mi się, że nie jesteś osobą początkującą a ciekawą. Na początek jedna bezcenna rada - jeśli chcesz mieć wszystko podane na talerzu, wygodnie, bez wysiłku - to od razu powiedz magii "do widzenia". 

Zacznij od przeglądu tematów na forum magii, to pozwoli Ci zorientować się jak mniej więcej ta "magia" wygląda. 

  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacząłbym pytanie od "Dlaczego chcesz nauczyć się magii" bo takie sobie "jestem osobą początkującą w świecie magii to tak słabo" Napisz dlaczego akurat interesujesz się magią, do czego chcesz ją wykorzystać itp Magia to nie zabawka. Ludzie którzy ją się parają muszą wiedzieć jakie są tego konsekwencję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Grimgnaw napisał:

Zacząłbym pytanie od "Dlaczego chcesz nauczyć się magii" bo takie sobie "jestem osobą początkującą w świecie magii to tak słabo" Napisz dlaczego akurat interesujesz się magią, do czego chcesz ją wykorzystać itp Magia to nie zabawka. Ludzie którzy ją się parają muszą wiedzieć jakie są tego konsekwencję.