Skocz do zawartości

Proszę o pomoc w interpretacji


Izabella1991

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś pomoże mi w interpretacji kart klasycznych? 

Zrobiłam rozkład na 9 kart, jestem początkująca i przydała by mi się pomóc.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę dodać zdjęcia niestety

 

Oto karty:

Król kier, 8 kier, As pik. 

9pik,krol trefl, as karo

Walet pik, 10karo, dama karo. 

Karta 1,2,3 - co łączy i dzięki,uczucia partner i partnerki. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ekspert

Izabella1991 przeniosłam tutaj Twoje pytanie z wątki powitalnego, ponieważ to właśnie tutaj jest miejsce dla kart klasycznych :)

I proszę zapoznaj się z regulaminem działu, w skrócie: tu (i na wszystkich zresztą interpretacjach) najpierw każdy sam jako pierwszy interpretuje swoje karty. I bardzo dobrze by było, byś podała według jakiej metody je interpretujesz, bo przy klasykach są w tym rozbieżności.

  • Lubię to! 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.03.2020 o 14:27, Izabella1991 napisał:

 

Moja interpretacja kart :

Co łączy :

widzę tutaj miłość egoistyczna, pełna kontroli partnera, impulsywna a także pragnąca przygód. Zmysłowość, namietnosc w łóżku 

Co dzieli: wiele przykrych wspomnień o przeszłości, które nie dają żyć teraźniejszości. 

Zazdrość, brak stabilizacji i komunikacji a także bym dodała problemy z nałogam

Żądza osobistych korzyści materialnych. 

Uczucia partnera:

Nie jest w stanie zakochać się w jednej osobie, lubi romanse i doskonale się z tym czuje. Niestały związek bez zobowiązań bądź stały ale bez dzieci.

 Uczucia partnerki:

Wybujałe ambicje w sprawach finansowych, także ma skłonności do zdrady tylko po to by zadać ból partnerowi. Egoistyczny  a zarazem toksyczny związek, który na dłuższą metę nie ma racji bytu badz będzie demoralizujący. 

Odniosłam się do łączenia kart w pary, od góry lewa do prawej odnosząc się także do środkowej.