Skocz do zawartości

Skrypt runiczny na zdanie egzaminu.

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej,

jestem nowa w temacie i prosiłabym Was o pomoc. 

Szukam skryptu runicznego na zdanie egzaminu. Podchodzę do niego już po raz kolejny i ciągle jestem w okolicach minimalnego niezbędnego progu - raz zabrakło mi 4 pkt innym razem 6 pkt na 140 - tak blisko i tak daleko zarazem. 

Nie poddam się, bo to nie jest w moim stylu, ale pomyślałam o drobnym wsparciu. 

Poczytałam co nieco, i wiem, że nic nie wiem... dlatego też proszę Was o wsparcie. 

Dowiedziałam się, że:

- kamień Fluoryt jest nazwany Kamieniem Geniuszy i pogłębia on koncentracje i oczyszcza myślenie,

- kamień Obsydian Śnieżny dodaje odwagi i wytrwałości oraz niweluje zmęczenie po długotrwałym wysiłku intelektualnym (praktycznie egzamin trwa cały dzień) 

- kamień Czarny Turmelin  chroni na wszystkich poziomach i przynosi szczęście - a tego to ja potrzebuje. 

- jeśli namaluje na wspomnianych kamieniach skrypt runiczny podwyższy on ich działanie (nie jestem tego pewna)

- runiczne skrypty należy malować czerwoną bądź złotą farbą

- żeby skrypt był indywidualny powinnam dodać do niego urodzinową runę i upozycjonować ją zgodnie ze swoją intuicją

- znalazłam dwa skrypty: 

1. Raido, Ansuz, Mannaz

2. Ansus, Ehwaz, Tiwaz, Berkano, Wunjo

Który skrypt będzie lepszy?

Czy powinnam namalować cały skrypt na jednym kamieniu czy mogę je porozdzielać jedna runa - jeden kamień, zachowując przy tym odpowiednią kolejność? 

Czy to w ogóle ma sens co napisałam? Kiedy powinnam „naładować” kamienie? Po namalowaniu na nich run czy przed? 

Dziękuje za wszelkie odpowiedzi. 

Pozdrawiam gorąco! 

Napisano

Dziękuje za odpowiedź.