Skocz do zawartości

Skrypt runiczny na zdanie egzaminu.


ktoska

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

 

jestem nowa w temacie i prosiłabym Was o pomoc. 

 

Szukam skryptu runicznego na zdanie egzaminu. Podchodzę do niego już po raz kolejny i ciągle jestem w okolicach minimalnego niezbędnego progu - raz zabrakło mi 4 pkt innym razem 6 pkt na 140 - tak blisko i tak daleko zarazem. 

Nie poddam się, bo to nie jest w moim stylu, ale pomyślałam o drobnym wsparciu. 

 

Poczytałam co nieco, i wiem, że nic nie wiem... dlatego też proszę Was o wsparcie. 

 

Dowiedziałam się, że:

- kamień Fluoryt jest nazwany Kamieniem Geniuszy i pogłębia on koncentracje i oczyszcza myślenie,

- kamień Obsydian Śnieżny dodaje odwagi i wytrwałości oraz niweluje zmęczenie po długotrwałym wysiłku intelektualnym (praktycznie egzamin trwa cały dzień) 

- kamień Czarny Turmelin  chroni na wszystkich poziomach i przynosi szczęście - a tego to ja potrzebuje. 

- jeśli namaluje na wspomnianych kamieniach skrypt runiczny podwyższy on ich działanie (nie jestem tego pewna)

- runiczne skrypty należy malować czerwoną bądź złotą farbą

- żeby skrypt był indywidualny powinnam dodać do niego urodzinową runę i upozycjonować ją zgodnie ze swoją intuicją

- znalazłam dwa skrypty: 

1. Raido, Ansuz, Mannaz

2. Ansus, Ehwaz, Tiwaz, Berkano, Wunjo

 

Który skrypt będzie lepszy?

Czy powinnam namalować cały skrypt na jednym kamieniu czy mogę je porozdzielać jedna runa - jeden kamień, zachowując przy tym odpowiednią kolejność? 

Czy to w ogóle ma sens co napisałam? Kiedy powinnam „naładować” kamienie? Po namalowaniu na nich run czy przed? 

 

Dziękuje za wszelkie odpowiedzi. 

 

Pozdrawiam gorąco! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za odpowiedź.