Skocz do zawartości

Uroki miłosne


Trumarty

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Na wstępie pragnę zaznaczyć że nigdy nie miałem styczności z ezoteryką/okultyzmem - jestem totalnie zielony w temacie. Jakiś czas temu zainteresował mnie temat uroków miłosnych. Czytałem wiele historii (na tym forum też) i zastanawiam się - jak to jest możliwe? Przeraża mnie skala hejtu (i stopień powagi) która wylewa się na ludzi którzy szukają sposobu by takowy rzucić. Proszę mi wybaczyć niewiedzę,  pytam o to z czystej ciekawości. Jak to działa? Czy ktoś może mi to w KONKRETNY i PRECYZYJNY sposób wyjaśnić? Jaki jest mechanizm "działania" takiego uroku? Jakim cudem jest możliwe żeby (cytuję) zmienić kogoś w zahipnotyzowaną marionetkę, czy bezwolnego zombie partnera? Temat magii zawsze wydawał mi się ciekawy, bo wnioskuję że jeśli ludzie parają się tym od tysięcy lat, to coś w tym chyba jednak musi być. Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi które pomogą mi choć trochę lepiej to zrozumieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.11.2020 o 16:21, Trumarty napisał:

Jak to działa? Czy ktoś może mi to w KONKRETNY i PRECYZYJNY sposób wyjaśnić? Jaki jest mechanizm "działania" takiego uroku?

 Wątpię, czy ktoś ci to wyjaśni w sposób konkretny i precyzyjny, tym bardziej, że nauka nie potrafi jeszcze wyjaśnić tego typu procesów, coś tam już wiadomo, ale fizyka to nie ja ;)

A teorii można snuć ile się chce, moja jest taka, że skoro myśl - słowo jest energią, to taka skoncentrowana i skupiona na celu energia wywołuje pożądany efekt. Tylko do tego potrzebna jest umiejętność koncentracji i czysty nierozproszony umysł, to podstawa.  Chyba cię to nie przybliżyło do wyjaśnienia, tym bardziej, że wszystko rozgrywa się w umyśle, który generuje te fale, a ten jak wiadomo jest nadal tajemniczym i mało jeszcze zbadanym obszarem.

  • Lubię to! 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...