Jump to content

Wykład - Psychologiczne badania nad astrologią


Ismer

Recommended Posts

  • Administrator

Polskie Towarzystwo Astrologiczne zaprasza na wykład Marii Moonset Matuszewskiej „Badania nad astrologią: związek między ekstrawersją, neurotycznością i psychotycznością a planetami w znakach”.
Niewiele osób wie o tym, że Hans Eysenck, jeden z czołowych psychologów badających osobowość człowieka, badał również jej związek z astrologią, zaś później kontynuował te badania w Polsce prof. Bogdan Zawadzki.

Z tego wykładu dowiemy się, jaki znak jest według badań najbardziej neurotyczny, a jaki najmniej, co w horoskopie urodzeniowym sprzyja psychotyczności, a co ekstrawersji. Z wyników wyłoni się obraz czasem zaskakujący, często jednak potwierdzający wiedzę astrologiczną. Każdy, kto jest ciekawy świata i otwarty na szukanie nowych perspektyw, znajdzie w tym wykładzie coś dla siebie.

 

Wykład odbywa się przez internet na platformie myconference. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego adresu e-mail, który będzie potrzebny do zalogowania się na stronie webinarium. Prosimy o kontakt na nasz adres:

Wykład jest bezpłatny.
Termin: czwartek, 3 grudnia 2020, godz. 19:00 (do 20:30)
Kontakt:
Organizator: Polskie Towarzystwo Astrologiczne, tel. 661 232 597

  • Like 3
  • Cool 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

Pragniemy Cię poinformować, że nasza strona może dostosowywać treści do Twoich potrzeb. Aby to robić, potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie danych w celach personalizacji treści marketingowych.