Skocz do zawartości

Czy spotkamy się w mikołajkowy weekend?


Maxii

Rekomendowane odpowiedzi

Kolega jest z innej miejscowości, rozmawiamy o spotkaniu, ale z racji jego pracy, da mi znać 2 dni przed.

Postawiłam karty i mam problem, by odczytać ich znaczenie.

 

Jak zrealizuje się moje oczekiwanie na to, że spotkamy się w weekend 5-6 grudnia?

Gwiazda, 7 mieczy, 3 buław, Cesarz

 

Nie mam doświadczenia z kartą Gwiazdy w tego typu pytaniach. Z jednej strony może być nadzieją, marzeniem, a z drugiej pomyślną wróżbą. Z 7 mieczy mam negatywne skojarzenia jak wykręty... Dalej jest 3 buław, które mogą oznaczać oczekiwanie na przyjazd, dociągnięty Cesarz - ktoś, kto dyktuje rozwój relacji, no to właśnie on. 

Skłaniałabym się ku myśli, że jednak przyjedzie, ale jestem mocno niepewna.

Jak czytacie te karty?

 

Odnośnik do komentarza
  • Maestro
8 minut temu, Maxii napisał:

Jak zrealizuje się moje oczekiwanie na to, że spotkamy się w weekend 5-6 grudnia?

Gwiazda, 7 mieczy, 3 buław, Cesarz

Gwiazda na początku mówi o planach, które wstępnie zostały nakreślone i o nadziei na ich realizację. Uważam, że ostatecznie jednak do spotkania nie dojdzie. Cesarz podejmie decyzję i to on będzie tutaj ostatecznie dyktował warunki. 3 buław pokazuje nieosiągalne, odległe perspektywy bez szans na materializację, między innymi przez 7 mieczy, czyli nie do końca szczere intencje i kłamstewka Pana. Pan chce grać pod siebie, coś zadeklarował, ale on już wie, że to się nie ma szans zrealizować, jednak sam do ostatniej chwili nie ujawni swoich decyzji. 

  • W punkt 1
  • Dziękuję 2
Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, Maxii napisał:

Jak zrealizuje się moje oczekiwanie na to, że spotkamy się w weekend 5-6 grudnia?

Gwiazda, 7 mieczy, 3 buław, Cesarz

Jeśli Gwiazda otwiera rozkład to z góry można powiedzieć, że nie, ponieważ to karta pustej nadziei oraz czegoś nierealnego.

Uważam, że będzie się migał tłumacząc się pracą.

W tym terminie spotkania nie widać.

  • Lubię to! 1