Skocz do zawartości

Co przyniesie 2021 rok? ZWERYFIKOWANE


Gringe

Rekomendowane odpowiedzi

  • Ekspert

Witam, mam taki swój rytuał od kilku lat, że w Sylwestra lub Nowy Rok rozkładam karty na kolejne 12 miesięcy. Rozkład jest prosty, jestem początkująca i nigdy nie lubiłam wgryzać się w dużą ilość kart. 
Na ten rok otrzymałam:

Teraźniejszość- 2 Mieczy i 6 Buław

Wg mnie jakieś dylematy pojawią się u mnie na dniach. Może być ciś odnośnie pieniędzy choć wolałabym myśleć, że kryzys finansowy mi nie grozi. Raczej jak poobdzielać wszystkie kupki i gdzie zasypać finansowe dołki :/

 

Niedaleka przyszłość- As Mieczy i 8 Mieczy

 

Tutaj pojawi się jakiś pomysł, jakaś iskierka do nowego przedsięwzięcia ale...8 Mieczy związuje mi ręce i nie mogę ruszyć z miejsca. Czuję bezsilność wobec zewnętrznych zdarzeń( stawiam na nowe obostrzenia związane z wirusem, znów będę siedzieć w domu).

 

Dalsza przyszłość - Gwiazda i Rycerz Buław

 

Czyżby jakaś nowa znajomość o charakterze miłosnym? Rycerze zwykle są u mnie namacalnymi facetami z którymi mam do czynienia na co dzień. 
 

Motyw przewodni roku, dominująca energia- Rycerz Mieczy

 

Mój randkowicz szybko się nie zmyje. Pasuje do niego żywioł dworu Mieczy bo to solarny bliźniak. 
 

czy coś więcej da się z tego rozkładu wycisnąć? :mysli:

 

 

 

Edytowane przez Gringe
Odnośnik do komentarza

Teraźniejszość: widać, że jesteś na wygranej pozycji (6 buław), lub w kontekście jakieś formalnej relacji, lub umowy (2 mieczy). Może być również tak, że sporo układa się po Twojemu,ale patrzesz z dystansem na to Twoje zwycięstwo;

 

Niedaleka przyszłość: widać nerwy, lęk i ograniczenia (8 mieczy), uformowane przez własne myśli (As Mieczy). Może Cię tak przerażać jakaś rozmowa/cięcie, ale pamiętaj - to wszystko się dzieje w Twojej głowie - ta panika i lęk. Tu jest też rada: cofnij się od tego umysłowo (As Mieczy) - czytam te same karty w kilka pięter ;)