Skocz do zawartości

Natrętne 47


Gringe

Rekomendowane odpowiedzi

  • Ekspert

Witam, nie bardzo wiem gdzie podpiąć moje zapytanie. Mam nadzieję, że nie narobię tym postem bigosu :kara:

 

Przyznam, że nie znam się na numerologi oprócz tego, że wiem, że jestem mistrzowską 33. 
Od dłuższego czasu chodzi za mną liczba 47- mam ją w pinie do karty, często jak patrzę  na różne zegarki to pokazuje się ta końcówka- ogólnie wszędzie gdzie może być liczba- wyskakuje mi 47. 
Gdzieś czytałam, ze 4 to potrzeba zakorzenienia się gdzieś( oj prawda, marzy mi się stabilizacja i pewność, że za rok nie zmienię miejsca zamieszkania) a 7 związana jest z podróżami i zagranicą. 
 

Ktoś się z tym spotkał? Może jakieś pomysły jak to interpretować?  :bukiet:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Możesz  jako całość sobie sprawdzić znaczenie liczby 47. Również też tak jak zrobiłaś. Pokusiłabym się do dodania tych liczb czyli wychodzi mistrzowska 11 też warto o niej poczytać.  :)

  • W punkt 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myślę, że 11 nie ma tu nic do rzeczy. Znaczy co innego, jeśli występuje w dacie albo nazwie jako rezultat redukcji, a co innego, gdy wyskakuje z czegoś innego, jak w tym przypadku. Gdyby chodziło o 11 to miałabyś i na zegarku, i w kodzie pin i wszędzie. Uważam więc, że liczba 47 jest ważna i we wskazanej kolejności. 

 

W dniu 14.01.2021 o 11:59, Gringe napisał:

Gdzieś czytałam, ze 4 to potrzeba zakorzenienia się gdzieś( oj prawda, marzy mi się stabilizacja i pewność, że za rok nie zmienię miejsca zamieszkania) a 7 związana jest z podróżami i zagranicą.