Jump to content

Szansa zagrożenie

zakretka23

Recommended Posts

Tak na szybko szansa i zagrożenie miesiąca czerwca. 

szansa - Gwiazda - nadzieja i plan na przyszłość, rozszerzenie horyzontów, dostrzeżenie szansy. Przyjdzie okazja w czerwcu by przybliżyć się do wyznaczonego celu. Również to pogłębianie rozwoju duchowego, samorealizacji na różnych polach. Dla mnie karta gwiazda zapowiada okres stabilizacji, a burzliwy okres w życiu minął. 

przeszkody - Słońce - dla mnie to mała przeszkoda, raczej trzeba uważać na lekkomyślność i przecenianie siebie.

Rada - 3 monety - skupienie się na nowym celu i realizowanie go, wejście na wyższy poziom 

Wynik - as monet - mam szanse na rozwinięcie się w sprawach materialnych w których jestem początkująca, widać początki atrakcyjnej działaności finansowej 

Godzinę temu, zakretka23 napisał:

Tak na szybko szansa i zagrożenie miesiąca czerwca. 

szansa - Gwiazda - szansa na spełnienie marzeń i zamierzeń.

przeszkody - Słońce - nawet jeśli przeszkoda, to jak sama piszesz, niewielka, bo Słońce nie ma słabych stron tak naprawdę. Ewentualne opóźnienia w realizacji.

Rada - 3 monety - bądź skupiona i drobiazgowa w pracy.

Wynik - as monet - wynikiem są nowe możliwości finansowe, solidne fundamenty pod.

• W punkt 1
Guest Lianna
9 godzin temu, zakretka23 napisał:

szansa - Gwiazda -

Zrealizujesz to, o czym marzysz :) Zadbasz o siebie zewnętrznie i wewnętrznie. Ta karta mówi o uzdrowieniu :)

przeszkody - Słońce

tak, czytam to podobnie, może być zbytnia pewność siebie.

Rada - 3 monety

Bardziej skupić się na detalach, na takiej szczegółowej pracy.

Wynik - as monet -

Nowy etap w Twoim życiu, szansa na rozpoczęcie czegoś nowego, co da szansę na dalszy rozwój :)

Guest Hopefull
On 5/31/2021 at 6:37 AM, zakretka23 said:

przeszkody - Słońce - ciągła bycie w centrum uwagi , skupianie wzroku tylko na siebie, samolubność, dziecinność

On 5/31/2021 at 6:37 AM, zakretka23 said: