Skocz do zawartości

Szansa zagrożenie


zakretka23

Rekomendowane odpowiedzi

Tak na szybko szansa i zagrożenie miesiąca czerwca. 
 

szansa - Gwiazda - nadzieja i plan na przyszłość, rozszerzenie horyzontów, dostrzeżenie szansy. Przyjdzie okazja w czerwcu by przybliżyć się do wyznaczonego celu. Również to pogłębianie rozwoju duchowego, samorealizacji na różnych polach. Dla mnie karta gwiazda zapowiada okres stabilizacji, a burzliwy okres w życiu minął. 
 

przeszkody - Słońce - dla mnie to mała przeszkoda, raczej trzeba uważać na lekkomyślność i przecenianie siebie.

 

Rada - 3 monety - skupienie się na nowym celu i realizowanie go, wejście na wyższy poziom 

 

Wynik - as monet - mam szanse na rozwinięcie się w sprawach materialnych w których jestem początkująca, widać początki atrakcyjnej działaności finansowej 

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, zakretka23 napisał:

Tak na szybko szansa i zagrożenie miesiąca czerwca. 
 

szansa - Gwiazda - szansa na spełnienie marzeń i zamierzeń.
 

przeszkody - Słońce - nawet jeśli przeszkoda, to jak sama piszesz, niewielka, bo Słońce nie ma słabych stron tak naprawdę. Ewentualne opóźnienia w realizacji.

 

Rada - 3 monety - bądź skupiona i drobiazgowa w pracy.

 

Wynik - as monet - wynikiem są nowe możliwości finansowe, solidne fundamenty pod.

 

  • W punkt 1
Odnośnik do komentarza
Gość Lianna
9 godzin temu, zakretka23 napisał:

szansa - Gwiazda -

 

Zrealizujesz to, o czym marzysz :) Zadbasz o siebie zewnętrznie i wewnętrznie. Ta karta mówi o uzdrowieniu :)

 

9 godzin temu, zakretka23 napisał:

przeszkody - Słońce

 

tak, czytam to podobnie, może być zbytnia pewność siebie.

 

9 godzin temu, zakretka23 napisał:

Rada - 3 monety

 

Bardziej skupić się na detalach, na takiej szczegółowej pracy.

 

9 godzin temu, zakretka23 napisał:

Wynik - as monet -

 

Nowy etap w Twoim życiu, szansa na rozpoczęcie czegoś nowego, co da szansę na dalszy rozwój :)

Odnośnik do komentarza
Gość Hopefull